-
-
Svar på tråden Någon som är kunnig på att se kön från ultraljudsbild ?
-
Här ser man bara huvudet och halva överkroppen.Kattsanden skrev 2023-04-06 11:33:52 följande:Någon som är kunnig på att se kön från ultraljudsbild ?
Den delen dör könet skall förmodligen synas är ju inte ens på bilden.Kattsanden skrev 2023-04-06 11:33:52 följande:Någon som är kunnig på att se kön från ultraljudsbild ?
Har du förstorat bilen i något foto editerings program?
Det är bara, huvudet och en pytte liten del av överkroppen.
Den delen dör könet skall förmodligen synas är ju inte ens med på bild här heller.
-
Vet att bilderna inte Alls va superbra men tog en chansning bara om det ens var möjligt att se något men då vet jag ☹️
-
Nästa Ultra du går på, så fråga den som utför UL om hen kan tala om könet på bebisen...Kattsanden skrev 2023-04-06 12:30:13 följande:
Vet att bilderna inte Alls va superbra men tog en chansning bara om det ens var möjligt att se något men då vet jag ☹️
-
Kan någon gissa kön? 😀 -
Pojke 😊Ewazandra skrev 2023-04-11 15:02:07 följande:
Kan någon gissa kön? 😀 -
Nästan tveklöst en pojke om man ska gå efter NUB-teorin
-
Meddelande borttaget
-
@kattsanden förstår inte varför alla säger att man bara ser halva bebisen. Ser ju allt utom rumpan om jag inte kollar på fel bilder!
Min väldigt okvalificerade gissning är att det är en flicka. Bara baserat på hur mitt ultraljud såg ut och att folk ändå lyckades pricka rätt med nub-teorin.
Jag vill verkligen understryka att jag inte är så kunnig!