• Aalexander

Jag vill få smisk av en annan man

Jag är en man på 38 år som går och tänker på en rätt sjuk grej egentligen.
    Jag tänder inte sexuellt på män men skulle vilja få smisk av en äldre sträng herre. 

Hade en chef som vid ett tillfälle sa lite skämtsamt att jag borde få smisk på stjärten. Minns inte riktigt varför men det var väl då fantasin väcktes till liv. 

Hur hittar man en heterosexuell man som kan tänka sig att uppfostra mig på detta vis utan att det ska handla om sex?
    Bor i Stockholm.

• Svar på tråden Jag vill få smisk av en annan man
  • BlåFisk

Jag har haft killsex ibland de sista fyra åren. Tredje försöket visade sig vara fullträff och vi fortsatte att ses ibland. Sedan har jag kommit ifrån killsexet, men saknar det så klart. Och så när man söker snoppkompis på nytt så är det skitsvårt att hitta någon som känns som en någorlunda normal vettig människa.....
    Och jag har också tänkt att det skulle vara hett med smisk, men eftersom det är så svårt att hitta någon man är bekväm med så känns det inte rimligt att söka efter någon som gillar smisk också. 
    Skulle vilja både ge och få smisk, fast antagligen inte vid samma tillfälle.

• Anonym (Hobbyfemboy)
    Aalexander skrev 2023-04-04 00:10:41 följande:
    Jag vill få smisk av en annan man

Jag är en man på 38 år som går och tänker på en rätt sjuk grej egentligen.
    Jag tänder inte sexuellt på män men skulle vilja få smisk av en äldre sträng herre. 

Hade en chef som vid ett tillfälle sa lite skämtsamt att jag borde få smisk på stjärten. Minns inte riktigt varför men det var väl då fantasin väcktes till liv. 

Hur hittar man en heterosexuell man som kan tänka sig att uppfostra mig på detta vis utan att det ska handla om sex?
    Bor i Stockholm.

Det är väldigt svårt att få det att inte leda till sex. Man blir kåt av att få smisk och den som smiskar blir kåt av att smiska.
    Har flera ggr försökt få till en relation med enbart smisk men det slutar alltid med att jag har en kuk i mig.
  • Freddie K

Att få smisk av en kille hade varit hett. Det skulle säkert leda till sex, vilket jag inte hade haft något emot. Det är dock svårt att hitta någon som man trivs med och som man klaffar med.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Hobbyfemboy)
    HerrAga skrev 2023-09-10 08:02:17 följande:

Jag tror att du möjligen kan hitta någon likasinnad på t.ex. Darkside.se

En bra sida för de som vill ge eller få aga.
Svar på tråden Jag vill få smisk av en annan man