Va fan.. killen var upptagen
Jag träffade en kille genom ett event för 1 år sen. Vi la till varandra på Olika sociala medier och började prata och under tiden blev det dagligen.
Till slut började vi prata om intima saker och vi bestämde oss för att träffas enbart för en kram. Sagt och gjort så träffades vi och det blev en kram och inget mer och vi fortsatte prata om allt mellan himmel och jord och han ville gärna träffas igen.
Helt plötsligt så kom en smärre bomb att han hade börjat träffa en tjej och de hade tydligen ett förhållande och vi bestämde oss för att inte träffas mer och jag försökte att inte bli alltför arg och det blev väl tyst i två veckor och sen började han messa igen.. Han har ju ett förhållande, varför hör han då av dig till mig??
Jag har ingen lust att kontakta hans tjej heller..
Och jag vet inte hur jag ska bete mig!
alltså han har ju tjej, jag vill inte förstöra något och förklarade att jag vill fortsätta vara kompis men att vi kanske inte ska skriva.
Nu har det varit tyst ett tag igen men vet med säkerhet att han snart kommer skriva..
Är jag löjlig om jag tar bort honom på sociala medier som vän?
På hans sociala medier stod det inget om att han var i ett förhållande utan den statusen kom senare så inte ens där såg jag något om ett förhållande.
Jag började verkligen att gilla honom..
nu Vette fan..