Missfall eller inte, v4
Hej Alla!
Jag håller på att bli tokig, hoppas att någon av er kan hjälpa med egna erfarenheter eller guidance.
Plussade i måndags (på BIM), det var ett mycket svagt plus så jag förstod inte att det var positivt, men ringde till barnmorskan dagen efter och hon sa att ett positivt test är alltid positivt.
Under tisdagen började jag få ont i magen, likt mensvärk och det kom blod, inte jättemycket men ändå så jag behövde trosskydd, men blödde inte igenom. Däremot såg jag små små klumpar i toaletten, ett par ggr.
Under onsdagen fortsatte blödningen Likt tisdagen men lite mindre. Magont gick över redan efter två timmar på tisdagen men under onsdagen har jag lite lätt molande känsla i magen men det gjorde inte ont, samma sak igår. blödningen avtog i onsdags men under gårdagen och idag har jag haft lite brunaktig ?blödning? men väldigt lite.
Har pratat med en barnmorska som säger att det inte behöver betyda något - men känns inte detta som ett MF? Finns det någon med liknande erfarenhet som vet hur jag kan gå tillväga. En vän sa att jag ska ta tester ändå för att se om det blir starkare resultst och att man då kan anta att hormonet har ökat - men stämmer det?
Jisses vad långt hehe, hoppas det finns någon som kan dela.🙏
Tack!