• Emmmasx

Skallteori??

Ingen nub syns. Kan man gissa via skallteorin? har två pojkar o egentligen spelar de ingen roll bara nyfiken 
    vecka 14

• Svar på tråden Skallteori??
  • xnfsm

Oj! Flicka på högerbilden men tveksam på vänsterbilden. Om nu den teori funkar :D

• Villvaraanonym83
    Emmmasx skrev 2023-03-31 20:28:39 följande:
    Skallteori??

Ingen nub syns. Kan man gissa via skallteorin? har två pojkar o egentligen spelar de ingen roll bara nyfiken 
    vecka 14

Är verkligen inget proffs, men jag skulle gissa på tjej baserat på formen på huvudet. 
  • SailorMoonshine

Va spännande, jag skulle nog gissa på tjej på din men är bara en hobby-gissare så ingen expert. Ska ni ta reda på könet? Vissa väntar ju till förlossning och jag förstår inte hur man kan ha sånt tålamod!Tungan ute

Jag är själv gravid och väntar på RUL och att kanske få veta vem som bor därinne. Är så nyfiken men spelar ju som sagt ingen roll med kön. Det känns mer som att det underlättar mentalt att veta både för mig och min man för att det ska bli mer verkligt för oss på nåt vis. 
    Vill du gissa på min? Bifogar några bilder.. fritt fram för andra att gissa också förståsGlad

• Emmmasx

Kul att alla gissar samma. Här är en bild där min son är på understa Bilderna.. det är jj ändå tydlig skillnad p dom. 

jag skulle aldrig våga mig på att gissa på ngn 🤪

• Emmmasx
    SailorMoonshine skrev 2023-04-02 10:40:35 följande:

Va spännande, jag skulle nog gissa på tjej på din men är bara en hobby-gissare så ingen expert. Ska ni ta reda på könet? Vissa väntar ju till förlossning och jag förstår inte hur man kan ha sånt tålamod!Tungan ute

Jag är själv gravid och väntar på RUL och att kanske få veta vem som bor därinne. Är så nyfiken men spelar ju som sagt ingen roll med kön. Det känns mer som att det underlättar mentalt att veta både för mig och min man för att det ska bli mer verkligt för oss på nåt vis. 
    Vill du gissa på min? Bifogar några bilder.. fritt fram för andra att gissa också förståsGlad

Kolla de bilden jag la in
  • SailorMoonshine
    Emmmasx skrev 2023-04-02 13:33:11 följande:

Kul att alla gissar samma. Här är en bild där min son är på understa Bilderna.. det är jj ändå tydlig skillnad p dom. 

jag skulle aldrig våga mig på att gissa på ngn 🤪

Ja verkligen skillnader, va spännande!
    Detta är ett av mina tidsfördriv nu, att läsa många av dessa trådar om olika teorier gällande kön och försöka klura fram och tillbaka, sen kanske ingen teori ens stämmer men det är ett roligt tidsfördrivGlad
  • Emmmasx
    SailorMoonshine skrev 2023-04-02 18:42:38 följande:
    Ja verkligen skillnader, va spännande!
    Detta är ett av mina tidsfördriv nu, att läsa många av dessa trådar om olika teorier gällande kön och försöka klura fram och tillbaka, sen kanske ingen teori ens stämmer men det är ett roligt tidsfördrivGlad
    Vi kommer ta reda på könet, blir 11maj, glömde skriva de förra gången!
    hade varit enklare om den såkallade nuben syntes,, då verkar folk kunna gissa mer.
    men man får väl snällt vänta till maj🤪
    när får ni veta??
  • SailorMoonshine
    Emmmasx skrev 2023-04-02 21:34:36 följande:
    Vi kommer ta reda på könet, blir 11maj, glömde skriva de förra gången!
    hade varit enklare om den såkallade nuben syntes,, då verkar folk kunna gissa mer.
    men man får väl snällt vänta till maj🤪
    när får ni veta??
    Ja det där med nuben är så svårt, jag fattar inte riktigt när den syns och inte ens haha.. vi ska på rul den 21 april så vi hoppas att få veta då. Vi har en pojke på 1 år och 8 mån sen innan och syskonet har bf i september. Kan fortfarande inte riktigt fatta att jag är gravid osv🙃
  • Emmmasx
    SailorMoonshine skrev 2023-04-02 21:52:44 följande:
    Ja det där med nuben är så svårt, jag fattar inte riktigt när den syns och inte ens haha.. vi ska på rul den 21 april så vi hoppas att få veta då. Vi har en pojke på 1 år och 8 mån sen innan och syskonet har bf i september. Kan fortfarande inte riktigt fatta att jag är gravid osv🙃
    Min son är 1 år o 2 månader denna veckan 😅
    känns lite overkligt att man är gravid igen. Skriv gärna när ni fått veta kön 
  • SailorMoonshine
    Emmmasx skrev 2023-04-03 15:13:21 följande:
    Min son är 1 år o 2 månader denna veckan 😅
    känns lite overkligt att man är gravid igen. Skriv gärna när ni fått veta kön 
    Absolut uppdaterar här sen :)
  • Emmmasx
    SailorMoonshine skrev 2023-04-02 21:52:44 följande:
    Det var en flicka 🤭💖
Svar på tråden Skallteori??