Jag var precis likadan när jag var i din ålder (nu är jag 37). Jag kände t.ex. en väldigt stark dragning till min klassföreståndare på gymnasiet, som var över 50. Egentligen tyckte jag inte att hon var snygg rent fysiskt, men det var något med hennes pondus, kunskap och sätt att vara som gjorde mig väldigt attraherad och nästan lite förälskad. Jag vet dock verkligen inte om jag i just detta fall hade velat ha sex med henne när det väl kom till kritan, utan det var nog mer så att jag beundrade henne och önskade få hennes beundran tillbaka på något sätt.
Men från 15 och kanske 25 års ålder kunde jag känna stark sexuell attraktion till betydligt äldre kvinnor. Fantisera om dem och att i alla fall få komma nära, kramas och kyssas och mysa. I verkligheten har jag bara hånglat med ett par tjejer, aldrig haft sex, och jag har heller aldrig blivit kär "på riktigt" i en kvinna. Det har väl aldrig riktigt helt gått över, men minskat med tiden och jag dras inte till äldre på samma sätt längre.
Kanske har jag snart nått den ålder att jag själv hoppas på att bli åtrådd av en ung och nyfiken, vacker kvinna istället Jag anses se väldigt bra ut (jobbar som modell bland annat) men det är bara mäns blickar jag märker av, tyvärr.