• Anonym (Nyfiken gift kvinna)

Tänder på kvinnor

Jag är gift med en man och vi har tillsammans tre barn. Jag har på senare tid börjat tända på kvinnor och fantisera om dom.. I mina yngre dagar varit tillsammans med tjejer, men aldrig vågat säga det till någon... Jag tänder på både kvinnor och män tydligen. Jag börjar tycka att det är jobbigt för jag kan inget göra :/ Är det bara en period eller är det så att jag faktiskt vill utforska? 

• Svar på tråden Tänder på kvinnor
  • Anonym (Man)

Har du startat 28 trådar i ämnet den senaste tiden eller är ni många kvinnor som vill prova? Borde väl inte vara så svårt att få testa det. Mannen din kanske kan se det som en rolig grej och kanske tom vill vara med. Även om det låter märkligt, så tror jag att många män skulle kunna tänka sig att godkänna/vara med/prova på detta.

Det ses inte på samma sätt som att vara otrogen med en annan man.

• Anonym (Nyfiken gift kvinna)

Nej jag har inte startat någon sådan tråd här innan. Jag tror dessvärre inte att min man är intresserad av något sådant.. Han är mer, att han bara vill vara med mig och är nöjd med det. 

• Capricorn84

Förstår helt vad du menar. Det är underbart att vara med tjejer. Skriv gärna PM om du vill snacka mer. 

Lever med tre barn, gift med en man(snart skild). Inser att jag föredrar kvinnor innerst inne. Saknar alltid något i relationer med män... 

Svar på tråden Tänder på kvinnor