Trosor istället för kallingar
Hej jag har under några år i perioder använt trosor istället för kallingar.
Det började med att jag ofta hade problem med skavsår mellan benen. Hade ofta problem med att benen på mina boxer kallingar ville åka upp och klumpa sig mellan benen så misstänkte att det var därför jag fick skavsår.
Pratade med min fru om det och hon tyckte vi skulle handla nya kallingar i olika modeller för att testa om det blev bättre.
Men så sa hon testa mina trosor så länge dom har mindre tyg som kan klumpa sig och dom har mjukare tyg än kallingar.
Lät ju som en galen idé men jag testade och jäklar vad sköna dom var. Dom passade inte perfekt efter vi inte har samma storlek.
Men dom så mjuk tunna svala och sköna.
Frun åkte och köpte en massa nya trosor till mig i olika modeller och en del nya kallingar och gav mig. Testa alla och använd dom som funkar bäst.
Testade lite nya kallingar men trosorna var helt överlägsna så mycket skönare.
Jag har ganska litet paket så trosorna gav mig mycket mera stöd där nere än kallingar och dom är så mycket svalare mjukare och tunnare.
Nu när jag har kallingar på mig tycker jag dom är så varma klumpiga och osköna.
Men ändå använder jag kallingar i perioder bara för man känner sig onormal och konstig ibland. Och så är man ju lite rädd att någon ska upptäcka att man har trosor.
Min fru tycker inte jag ska tänka så utan att jag bara ska använda trosor och skita i vad andra tycker.
Vad tycker ni borde man slänga alla trosor och ha det alla andra har.
Eller ska man använda det man tycker är skönt och funkar bäst och inte bry sig om vad andra tycker typ?