Män, vad tycker ni om att äta röv?
Ja, vad tycker ni om att äta en tjejs röv? Äckligt eller nice?
Ja, vad tycker ni om att äta en tjejs röv? Äckligt eller nice?
Ja gärna...o.m det är fräscht😌
Jag känner spontant "nä fy fan!!"
Men samtidigt... Skulle hon göra helt sjuka uppoffringar för mig, och njuta av vetskapen om att jag njuter av det, skulle jag givetvis göra stora uppoffringar för henne.
Skulle det då betyda mycket för henne skulle jag iaf ge det en chans, men som sagt... det ska JÄVLIGT mycket till för att jag ska komma dit.
Ni som pysslar med sånt... hur går det till rent praktiskt. Är det "fusk" att kräva en ordentlig rengöring först? Blir man inte sjuk? (e-coli-bakterier?).
Jag känner spontant "nä fy fan!!"
Men samtidigt... Skulle hon göra helt sjuka uppoffringar för mig, och njuta av vetskapen om att jag njuter av det, skulle jag givetvis göra stora uppoffringar för henne.
Skulle det då betyda mycket för henne skulle jag iaf ge det en chans, men som sagt... det ska JÄVLIGT mycket till för att jag ska komma dit.
Ni som pysslar med sånt... hur går det till rent praktiskt. Är det "fusk" att kräva en ordentlig rengöring först? Blir man inte sjuk? (e-coli-bakterier?).
Det känns inte ofräscht om hon har snygg röv. Mansröv och oattraktiv kvinnoröv känns ofräscht och är inte samma sak. Det skulle vara skitäckligt, ohygieniskt osv. att slicka en sådan.
Nej tack lockar inte. Är det vanligt?
Generellt vill jag inte slicka någonstans där det är otvättat. En fräsch röv sätter jag därmot gärna tungan i.
Att ha två fingrar i fittan när jag börjar slicka röven så att jag känner hur det börjar rinna ur henne är helt fantastiskt, jag hårdnar direkt!
Den som kallar det för att "äta röv" är inte riktig i huvudet. Så äckligt sagt.