• Anonym (Är ledsen)

Hur blev det så här?

Jag är ensamstående med två småbarn, båda med särskilda behov. Jag älskar mina barn över allt annat. 

Jag är helt slut. Inte nog med att livet inte blev som jag hade tänkt det, jag brottas med känslan av att jag är helt slut, att jag inte känner ngn glädje. Jag kan inte se hur livet kan bli bättre, hur det här ska vända. 

Jag är konstant ängslig över barnens situation. Deras pappa är inte mer närvarande än när det passar honom. Det är mkt konflikter i förskolan. Möten som avlöser varandra för att diskutera åtgärder och insatser. 

Jag skäms över att jag mår dåligt, att jag inte ser någon ljusning. Att jag har så mkt att vara tacksam för men är inte glad. 

• Svar på tråden Hur blev det så här?
  • Anonym (Uddenberg)

Jag startade nyss en annan tråd, om att inte hitta min Social club. Det känns som om vi delar frustrationen men har helt olika utgångspunkter i att acceptera hur livet blev. Även jag har massor att vara tacksam över, men just idag känner jag för att rusa omkring eller sätta mig på ett tåg till någon avlägsen plats. Är så otroligt trött på att inte veta vad jag ska göra för att slippa känna såhär! Så den känslan delar vi i alla fall! 

Svar på tråden Hur blev det så här?