• Anonym (Mårten)

Simhallen

Känner mig ofta upphetsad/sugen/kåt när jag är inne i omklädningsrumme i simhallen. Många läckra nakna karlar om man säger som så :) Relaxavdelningen har en liten damm och fejk-palmer och mysiga vilstolar. Där hänger jag gärna och fluktar, fantiserar om allt möjligt skönt. Dricker lite sportdryck ur min flaska och drar lite vitsar. Har du sett mig ? 

• Svar på tråden Simhallen
  • Anonym (Kim)

Finns alltid sådana äckel som stryker runt på badhus. Hoppas verkligen du döljer ståndet och inte sitter och smårunkar. Inte under handduk heller. Hoppas verkligen att jag aldrig behöver se dig. Inte påklädd heller. 

• Anonym (Mårten)

Hahaha underbart Kim, vi ses ! 

• Postman
    Anonym (Kim) skrev 2023-03-20 08:51:26 följande:
    Finns alltid sådana äckel som stryker runt på badhus. Hoppas verkligen du döljer ståndet och inte sitter och smårunkar. Inte under handduk heller. Hoppas verkligen att jag aldrig behöver se dig. Inte påklädd heller. 

Håller med och ser jag något sådant så skulle jag inte tveka att anmäla. Troligen blir personen portad och denne kommer få ett dåligt rykte på bygden.
  • Anders 386

På "min" simhall finns inga fejkpalmer - tror inte vi setts.
    Men jag ser inga som helst problem med vad som rör sig i huvudet på folk som är på offentliga platser. Alla kan fantisera vad dom vill. Kan väl ha ganska mycket fantasier själv - oavsett om det är i simhallen, på en badstrand eller matbutiken.

Jag har varit ganska flitig besökare på simhallar periodvis - men jag har ALDRIG sett någon som runkat eller på annat sätt misskött sig. Jag har öht aldrig sett någon man med stånd på en simhall. Men fantiserar tror jag många gör.. Och som tur är är det fortfarande tillåtet. Solig

Det skulle väl vara underligt om ingen hade sexuella fantasier när man rör sig bland halvnakna och nakna människor?

• Anonym (Micke)

Jag skulle känna mig smickrad om jag visste att någon fantiserade sexuellt om mig. (Oavsett vilket kön den har som fantiserar.)

• Anonym (Mårten)

Får välan förtydliga att jag inte går omkring och smårunkar, vare sig öppet eller under någon handduk. Det är era hjärnspöken som ser detta framför er. 

• Postman
    Anonym (Mårten) skrev 2023-03-20 12:06:48 följande:
    Får välan förtydliga att jag inte går omkring och smårunkar, vare sig öppet eller under någon handduk. Det är era hjärnspöken som ser detta framför er. 

Bra det för sånt hör definitivt inte hemma i ett badhus. Fantisera står ju dock var och en fritt att göra.
  • Anonym (.)

Nej tror inte jag sett dig. Håller med om att det är en speciell atmosfär i badhusets bastu och dusch. Jag brukar spana i smyg och låtsas att jag tittar på något helt annat. Riktigt häftigt när de står och tvålar in sig vid duschen. Dessutom så blundar många i duschen så då är det fritt att kika.

• Anders 386

Det har ju blivit lite annorlunda på simhallar idag. Vissa tar inte ens av sig nakna utan duschar med badbyxorna på. Även i bastun är det många som har badbyxor.  Och många som rör sig i utrymmena är noga med att skyla sig. Det är väl lite en åldersfråga, verkar som många yngre är rädda att visa sig nakna. Själv känner jag det som en grej att våga visa sig naken inför andra, liksom stå för hur man råkar se ut. Tycker den nya tidens hymlande är lite larvigt - men kanske skapat av att allting idag är så sexualiserat, man har liksom tappat det naturliga med nakenhet. Samma med naturistbad, förr var det mer naturligt, nu verkar det mest ha blivit mötesplatser för kåta människor. Och det har blivit tabu för barn att vara nakna. Trist utveckling...  Delvis kan jag misstänka att det är porrens fel. - men det är en egen diskussion.

• Janne63
    Anders 386 skrev 2023-03-20 17:47:01 följande:

Det har ju blivit lite annorlunda på simhallar idag. Vissa tar inte ens av sig nakna utan duschar med badbyxorna på. Även i bastun är det många som har badbyxor.  Och många som rör sig i utrymmena är noga med att skyla sig. Det är väl lite en åldersfråga, verkar som många yngre är rädda att visa sig nakna. Själv känner jag det som en grej att våga visa sig naken inför andra, liksom stå för hur man råkar se ut. Tycker den nya tidens hymlande är lite larvigt - men kanske skapat av att allting idag är så sexualiserat, man har liksom tappat det naturliga med nakenhet. Samma med naturistbad, förr var det mer naturligt, nu verkar det mest ha blivit mötesplatser för kåta människor. Och det har blivit tabu för barn att vara nakna. Trist utveckling...  Delvis kan jag misstänka att det är porrens fel. - men det är en egen diskussion.

Håller med dig Anders. Jag har inget problem med att visa mig naken i simhallens dusch eller omklädningsrum. Många är blyga och försöker skyla sig. Vi föddes nakna och för mig är kläder ett sätt att hålla kylan borta.

När det gäller "smygrunkare"i relaxen så har jag aldrig sett någon. Så länge det inte handlar om sexuella trakasserier och ingen ser så skiter jag i om folk spanar på mig och smygrunkar. Det är inte mycket att se i alla fall...
  • Anonym (skrynklig)

e nog en 30 år sen sist jag besökte simhallen, fan va gött

• Anonym (Nono)

Är absolut inte upphetsad där. Det är trevligare ute i badet i så fall, där det finns kvinnor att se på, men ändå inte upphetsad.

Svar på tråden Simhallen