• MrBundy

Tänder på tanken att sambo har kontakt med andra

Är väldigt många trådar här med cuckold/hotwife tema, män (och kvinnor) som går igång på att deras partner träffar andra på egen hand. Känner dock att det är ett rätt långt kliv att gå ända till fysisk action.
    Någon här som har sambo/fru/man som skriver med andra och gillar att de gör det? Vad skriver de om? Var skriver de; forum, kontaktsidor, instagram?
    Jag hade gärna vilja att min sambo skulle skriva med andra män, för att sedan berätta för mig vad de pratar om.

• Svar på tråden Tänder på tanken att sambo har kontakt med andra
  • Patrix

Det började för ca 3 år sedan med fantasier om andra män. Till en början var det sjukt upphetsande när hon messade med andra män, hon gick även på dejt med en kille, blev ett par kyssar men inget mer. Männen var såna som stött på henne men aldrig kommit till. Sen har vi ett flertal gånger varit på parklubb, där vi först var med varandra men började efter ett par gånger interagera med andra. Utvecklingen är otroligt upphetsande, men vi är trygga med varandra och ett sting av svartsjuka är upphetsande. Men en bra början var sms och sedan videosamtal där hon till slut onanerade och jag stod utanför glaspartiet och tittade på. Asbra!

• Anonym (mp)

Min fru har en sexuell textbaserad kontakt med en man som flörtade med henne på en konferens och som började skriva till henne efteråt. Han vet att jag finns och att deras kontakt är okej för mig, och jag gillar att hon har den sexuella flörten eller vad man ska säga. De kommer nog att träffas på någon annan jobbresa senare under våren och då ska hon nog få ligga med honom tror jag.

• Ztiff

Vi tog steget förbi fantasi och testade att flickvännen skulle få knulla med en annan kille från en sida vi hade annons på, väldigt lyckat och sexigt med att få bilder när hon suger kuk med mera :) 
    Vi är tillsammans än idag 10 år senare och det har blivit fler killar som fått henne att njuta :)

Skriv PM om någon vill ha tips och lite guid hur man kommer dit vi är :)

• MrBundy
    Anonym (mp) skrev 2023-03-20 22:32:24 följande:

Min fru har en sexuell textbaserad kontakt med en man som flörtade med henne på en konferens och som började skriva till henne efteråt. Han vet att jag finns och att deras kontakt är okej för mig, och jag gillar att hon har den sexuella flörten eller vad man ska säga. De kommer nog att träffas på någon annan jobbresa senare under våren och då ska hon nog få ligga med honom tror jag.

Härligt! Var det han som förde in det till en sexuell flirt? Antar du ser vad de skriver? Skickar de bilder?
  • MrBundy
    Patrix skrev 2023-03-20 22:25:16 följande:

Det började för ca 3 år sedan med fantasier om andra män. Till en början var det sjukt upphetsande när hon messade med andra män, hon gick även på dejt med en kille, blev ett par kyssar men inget mer. Männen var såna som stött på henne men aldrig kommit till. Sen har vi ett flertal gånger varit på parklubb, där vi först var med varandra men började efter ett par gånger interagera med andra. Utvecklingen är otroligt upphetsande, men vi är trygga med varandra och ett sting av svartsjuka är upphetsande. Men en bra början var sms och sedan videosamtal där hon till slut onanerade och jag stod utanför glaspartiet och tittade på. Asbra!

Låter väldigt härligt! Verkar som en sund utveckling att låta det komma gradvis så man kan ha koll på känslor och svartsjukan. Gillar det du skriver att det är upphetsande med ett sting av svartsjuk, gäller ju bara att kunna balansera. Hur fick hon kontakt med andra? 
  • Anonym (mp)
    MrBundy skrev 2023-03-21 20:06:48 följande:
    Härligt! Var det han som förde in det till en sexuell flirt? Antar du ser vad de skriver? Skickar de bilder?
    Han hade visat intresse på någon konferens utomlands för några år sedan trots att hon ju var upptagen. När sen för ett tag sen började prata om att utvidga sexlivet till att också inkludera andra på olika sätt så föreslog jag att hon skulle skriva till honom och känna in läget lite, och det ledde till en sexuell kontakt. De har skickat bilder. Jag har inte läst deras konversation, men jag skulle ju få se om jag ville såklart. Jag har sett några bilder som hon skickat, och jag har också fått se nån bild som han skickat.
  • MrBundy
    Flört
    Anonym (mp) skrev 2023-03-21 23:05:06 följande:
    Han hade visat intresse på någon konferens utomlands för några år sedan trots att hon ju var upptagen. När sen för ett tag sen började prata om att utvidga sexlivet till att också inkludera andra på olika sätt så föreslog jag att hon skulle skriva till honom och känna in läget lite, och det ledde till en sexuell kontakt. De har skickat bilder. Jag har inte läst deras konversation, men jag skulle ju få se om jag ville såklart. Jag har sett några bilder som hon skickat, och jag har också fått se nån bild som han skickat.
    Hur går det för er? Någon spännande uppdatering du kan dela med dig av? 
  • CTP

Lite gammal tråd man jag kan inte låta bli och svara... Detta är nog ganska vanligt faktiskt... Min exman älskade när jag skickade bilder till okända män som jag hade fått kontakt via sociala medier mm... Jag brukade skicka samma bilder till exmannen och visa vad de skrev mm när han var på jobbet mm... Han blev väldigt upphetsad av detta och det var nog ledet in i våra cuckoldlekar... 

Nä vi gick inte isär pga detta!

• MrBundy
    CTP skrev 2023-07-11 18:23:46 följande:

Lite gammal tråd man jag kan inte låta bli och svara... Detta är nog ganska vanligt faktiskt... Min exman älskade när jag skickade bilder till okända män som jag hade fått kontakt via sociala medier mm... Jag brukade skicka samma bilder till exmannen och visa vad de skrev mm när han var på jobbet mm... Han blev väldigt upphetsad av detta och det var nog ledet in i våra cuckoldlekar... 

Nä vi gick inte isär pga detta!

Låter härligt, för er båda! Hur kom du i kontakt med männen? Jag antar du gjorde det anonymt och kanske inte via FB? ;)

Det är samma tankar vi har men känner att det är lite svårt att hitta spännande och seriösa män som passar?
  • Anonym (nyfiken)

startade en liknande tråd igår, men av oklar anledning förvann den. Jag och min sambo (tjej) har börjat prata om detta. mest på mitt initiativ, men hon verkar gilla det även om hon är lite försiktig med vad hon säger.

frågan är bara hur vi kan ta det vidare från sänkammarsnack när vi kunllar till att gå lite längre utan att bara ta hem en kille på direkten.

vet inte hur jag kommer reagera i skarpt läge. Jag är alltid tänd på tanken förutom just när jag kommit. då känns det alltid som en dålig ide. men när det gått en liten stund så kan jag vara sugen på det igen. lurigt det där.

• Anonym (Ztiff2)
    Anonym (nyfiken) skrev 2023-07-11 19:12:24 följande:

startade en liknande tråd igår, men av oklar anledning förvann den. Jag och min sambo (tjej) har börjat prata om detta. mest på mitt initiativ, men hon verkar gilla det även om hon är lite försiktig med vad hon säger.

frågan är bara hur vi kan ta det vidare från sänkammarsnack när vi kunllar till att gå lite längre utan att bara ta hem en kille på direkten.

vet inte hur jag kommer reagera i skarpt läge. Jag är alltid tänd på tanken förutom just när jag kommit. då känns det alltid som en dålig ide. men när det gått en liten stund så kan jag vara sugen på det igen. lurigt det där.

Det är en underbar känsla att vara med om det :) erfarenhet!
  • MrBundy

Ja, den försvann ju precis när den började bli spännande :(

Gissar att det enda sättet att få reda på hur man reagerar i en sån situation är att testa. Viktigt att prata igenom och förbereda sig på alla möjliga reaktioner.

Vi känner dock att det är svårt att hitta sätt att komma vidare från sängkammarsnacket. Att skriva annonser på mer eller mindre seriösa sexkontaktsidor känns inte aktuellt
  • Anonym (nyfiken)

Kanske hade varit nått att gå ut på krogen och att hon klär sig utmanande och sen bara tittar på när hon raggar upp någon. hade vilja se någon killa smeka henne mellan benen på krogen eller så

• CTP
    MrBundy skrev 2023-07-11 18:27:23 följande:
    Låter härligt, för er båda! Hur kom du i kontakt med männen? Jag antar du gjorde det anonymt och kanske inte via FB? ;)

Det är samma tankar vi har men känner att det är lite svårt att hitta spännande och seriösa män som passar?
    Alltså det är något komplicerat men kort o gott så visste jag ju att min man gillade detta med se mig med andra dock hade vi bara lekt lite med en gemensam killkompis innan..
    På kvällen satt jag och hade lite tråkigt när exet åkte till jobbet för att jobba natt så jag startade ett randomspel på wordfeud och när jag hade vunnit en match så började en kille skriva till mig och gratulera.. Vi skrev en stund och sen frågade han mig om vi inte kunde använda KIK istället, vilket jag laddade ner och fortsatte diskussionen. Han bad om en bild vilket jag fick och jag av honom. Efter ett tag så spelade vi lite igen och jag förlorade och han var snabb att skriva till mig att nu ville han sen mina bröst som vinst... Så jag skickade en bild på dem till honom och fick en dickpic tillbaka, men sen sa jag att vi får höras måste sova..
    Kändes lite konstigt så jag skickade samma bild till min exman på jobbet och skrev att denna bild uppskattades
    Sen fick jag allt förklara, och sen eskalerade detta med flera män...
    Vi träffades genom spel, fb, olika dejtingssidor mm först även en gammal jobbarkompis till mig, jag dolde inget utan visade bilder och läste upp för honom vilket han gick igång rejält på...
    Förlåt om det blev långt  
  • Ztiff2

Skicka ett pm, har lång erfarenhet med detta
  • Ztiff2
    MrBundy skrev 2023-07-11 18:27:23 följande:

skicka ett pm, har lång erfarenhet
Svar på tråden Tänder på tanken att sambo har kontakt med andra