MrBundy skrev 2023-07-11 18:27:23 följande:
Låter härligt, för er båda! Hur kom du i kontakt med männen? Jag antar du gjorde det anonymt och kanske inte via FB? ;)
Det är samma tankar vi har men känner att det är lite svårt att hitta spännande och seriösa män som passar?
Alltså det är något komplicerat men kort o gott så visste jag ju att min man gillade detta med se mig med andra dock hade vi bara lekt lite med en gemensam killkompis innan..
På kvällen satt jag och hade lite tråkigt när exet åkte till jobbet för att jobba natt så jag startade ett randomspel på wordfeud och när jag hade vunnit en match så började en kille skriva till mig och gratulera.. Vi skrev en stund och sen frågade han mig om vi inte kunde använda KIK istället, vilket jag laddade ner och fortsatte diskussionen. Han bad om en bild vilket jag fick och jag av honom. Efter ett tag så spelade vi lite igen och jag förlorade och han var snabb att skriva till mig att nu ville han sen mina bröst som vinst... Så jag skickade en bild på dem till honom och fick en dickpic tillbaka, men sen sa jag att vi får höras måste sova..
Kändes lite konstigt så jag skickade samma bild till min exman på jobbet och skrev att denna bild uppskattades
Sen fick jag allt förklara, och sen eskalerade detta med flera män...
Vi träffades genom spel, fb, olika dejtingssidor mm först även en gammal jobbarkompis till mig, jag dolde inget utan visade bilder och läste upp för honom vilket han gick igång rejält på...
Förlåt om det blev långt