• Nathan00

    Testa Grindr

    Är en kille på 22 år. Är oskuld. vill utforska med en kille fö första gången. Någon här som träffat någon på grindr?

  • Svar på tråden Testa Grindr
  • Nathan00

    Nervös för att träffa någon för första gången. Hur har ni upplevt träffar med killar från grindr 

  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Switch)

    Jag har träffat flera från Grindr. Det som är en fördel med att träffa killar är att det är enklare att vara rakt på sak innan.

    Snacka ordentligt med den du träffar och se till så att ni synkar.

  • BlåFisk

    Jag kanske är dum men jag känner mig mer bekväm med att träffa någon som är lite lätt bisexuell, framför någon som är gay. Som jag förstått det så är det mer "vanliga gaykillar" på Grindr, eller har jag fel?

  • Anonym (Switch)
    BlåFisk skrev 2023-05-29 22:03:30 följande:

    Jag kanske är dum men jag känner mig mer bekväm med att träffa någon som är lite lätt bisexuell, framför någon som är gay. Som jag förstått det så är det mer "vanliga gaykillar" på Grindr, eller har jag fel?


    Det finns både gay-, bi- och heterokillar på Grindr.
  • Anonym (Tjej37)

    Är det för lesbiska kontakter också? Om inte vad finns för sida för tjejer?

  • Anonym (Switch)
    Anonym (Tjej37) skrev 2023-05-31 22:11:56 följande:

    Är det för lesbiska kontakter också? Om inte vad finns för sida för tjejer?


    Jag tror lesbiskan varianten heter wapa.
  • Philips77

    Är grindr något att skaffa?
    Någon som har det och som kan komma med input :)

  • Anonym (Switch)
    Philips77 skrev 2023-09-29 22:07:55 följande:

    Är grindr något att skaffa?
    Någon som har det och som kan komma med input :)


    Det beror på vad du är ute efter.
    Vill du bara ha sex så är du mer eller mindre garanterad träff redan idag om du skaffar grindr, särskilt om du är top.
  • Anonym (hopp)
    Nathan00 skrev 2023-03-18 07:09:13 följande:
    Testa Grindr

    Är en kille på 22 år. Är oskuld. vill utforska med en kille fö första gången. Någon här som träffat någon på grindr?


    Du får träff fort om du vill, har väl träffat 5st sammanlagt från grindr
    Träffade ett par för trekant i fredags, första gången med två kukar samtidigt och trevligt hade vi :)

    Men vi pratades vid ett tag innan gäller att va säker innan, försök att luska lite och få tag på deras facebook typ   
  • MimmiCrossdresser

    Jag har träffat två från grindr. Båda sågs vi ute och jag sög dom. Med kondom.

    Annars är de ja reagerar på att det känns som nästan alla där vill utan kondom. Och det känns ju väldigt osäkert med helt okända personer. Särskilt helt okända som brukar träffas via en app med andra okända utan kondom.


    Mimmi Göteborg (Man i tjejkläder) mimmi.leksak@gmail.com
  • Anonym (Switch)
    MimmiCrossdresser skrev 2024-02-22 12:52:32 följande:

    Jag har träffat två från grindr. Båda sågs vi ute och jag sög dom. Med kondom.

    Annars är de ja reagerar på att det känns som nästan alla där vill utan kondom. Och det känns ju väldigt osäkert med helt okända personer. Särskilt helt okända som brukar träffas via en app med andra okända utan kondom.


    Det är så mkt skönare utan kondom. Jag har nästan aldrig träffat någon som använt kondom. Varken i gloryhole eller vid blindbock.
  • Anonym (Tjej37)
    Anonym (Switch) skrev 2024-02-24 09:54:05 följande:
    Det är så mkt skönare utan kondom. Jag har nästan aldrig träffat någon som använt kondom. Varken i gloryhole eller vid blindbock.
    Vad innebär blindbock i det här fallet?
  • Bambi45

    Har varit där mest nyfiken på det men n förmåga som är mer eller mindre otrevlig. så där blev jag inte läng. tyvärr syn. var själv nyfiken på det

  • Anonym (Switch)
    Anonym (Tjej37) skrev 2024-02-25 14:37:42 följande:
    Vad innebär blindbock i det här fallet?
    I det här fallet är det när den ena parten har ögonbindel redan från start, så att den andra parten förblir anonym.
    Det finns många varianter på det men det är anonymiteten som är poängen.
Svar på tråden Testa Grindr