Testa Grindr
Är en kille på 22 år. Är oskuld. vill utforska med en kille fö första gången. Någon här som träffat någon på grindr?
Är en kille på 22 år. Är oskuld. vill utforska med en kille fö första gången. Någon här som träffat någon på grindr?
Nervös för att träffa någon för första gången. Hur har ni upplevt träffar med killar från grindr
Jag har träffat flera från Grindr. Det som är en fördel med att träffa killar är att det är enklare att vara rakt på sak innan.
Snacka ordentligt med den du träffar och se till så att ni synkar.
Jag kanske är dum men jag känner mig mer bekväm med att träffa någon som är lite lätt bisexuell, framför någon som är gay. Som jag förstått det så är det mer "vanliga gaykillar" på Grindr, eller har jag fel?
Jag kanske är dum men jag känner mig mer bekväm med att träffa någon som är lite lätt bisexuell, framför någon som är gay. Som jag förstått det så är det mer "vanliga gaykillar" på Grindr, eller har jag fel?
Är det för lesbiska kontakter också? Om inte vad finns för sida för tjejer?
Är det för lesbiska kontakter också? Om inte vad finns för sida för tjejer?
Är grindr något att skaffa?
Någon som har det och som kan komma med input :)
Är grindr något att skaffa?
Någon som har det och som kan komma med input :)
Jag har träffat två från grindr. Båda sågs vi ute och jag sög dom. Med kondom.
Annars är de ja reagerar på att det känns som nästan alla där vill utan kondom. Och det känns ju väldigt osäkert med helt okända personer. Särskilt helt okända som brukar träffas via en app med andra okända utan kondom.
Jag har träffat två från grindr. Båda sågs vi ute och jag sög dom. Med kondom.
Annars är de ja reagerar på att det känns som nästan alla där vill utan kondom. Och det känns ju väldigt osäkert med helt okända personer. Särskilt helt okända som brukar träffas via en app med andra okända utan kondom.
Har varit där mest nyfiken på det men n förmåga som är mer eller mindre otrevlig. så där blev jag inte läng. tyvärr syn. var själv nyfiken på det