Snälla hjälp mig
Hej, jag går just nu igenom något som jag inte alls kan stå för. Jag behöver hjälp att diskutera och få tips om vad jag kan göra. Jag skriver anonymt här då jag inte kan prata med någon i min närhet om detta utan att bli dömd.
såhär är det, jag har en sambo (min pojkvän) som jag varit tillsammans med i över 3 år. Jag älskar honom väldigt mycket och jag trivs väldigt bra i vardagen med honom, vi har extremt roligt tillsammans och har liknande intressen. Problemet är att min sexlust är 100gånger starkare än hans. Han vill ha sex kanske en gång varannan vecka. Medans jag gärna vill iallafall 3gånger i veckan. detta gör att jag ibland ifrågasätter mig själv, jag känner mig inte sexig längre. Jag har försökt att krydda till sexlivet med leksaker, spel, allt. Jag har verkligen provat allt men han är väldigt vanilj och har helt enkelt inte så hög sexlust. vi har pratat mycket om det och hur det påverkar mig negativt men kommer inte fram till någon lösning. vi kan inte tvinga fram lusten helt enkelt.
Då till det problematiska, det finns en kille som varit närvarande i mitt liv under säkert 10år. Denna killen och jag har alltid haft en flörtig relation, inte någon kärlek, utan bara en attraktion. Vi har dock aldrig gjort någonting med varandra trots att intresset finns där. Denna killen ger mig ofta komplimanger via snapchat. Han får mig att känna mig sexig och väldigt attraktiv. Han skriver att han verkligen vill träffas och göra något intimt med varandra. Jag vill verkligen inte vara otrogen. jag har pratat med min pojkvän om att jag kanske skulla kunna ha sex med andra, för att tillfredställa min sexlust. Men då säger han att han oxå får ha sex med andra, vilket jag säger inte alls skulle vara en lösning, för att huvudproblemet är att han inte vill ha sex med mig så ofta som jag vill ha sex med honom.
Vad borde jag göra?
något i mig säger att jag ska träffa den andra killen bara en gång i smyg för att se hur det känns. men det är absolut inte rätt mot min relation. otrohet är det värsta jag vet, men nu står jag här i valet och kvalet iallafall. Jag vill inte lämna min pojkvän då jag älskar honom. Men jag vill verkligen ha sex oftare, helst med honom såklart, men om han inte vill, får jag då ha sex med någon annan?
snälla hjälp mig med vad jag kan göra, vad hade du gjort? Jag vill inte känna såhär mer.. :(
vänliga hälsningar, en förvirrad ung kvinna