• Bu1an

Ni som var gravida trots blödning

Hej! 

Som många andra håller jag på att bli tokig av att försöka bli gravid och överanalyserar allt. Men nu skulle jag vilja höra andras historier. 

Jag fick en blödning 2 dagar senare än vad min längsta cykel brukar vara, när den väl kommer är den inte som min vanliga mens. Har haft molvärk på vänster sida mage sedan ägglossning, vilket fortfarande kommer och går trots att blödningen nu är över sedan några dagar. Har aldrig ömma bröst men det fick jag nu, även det håller i sig efteråt. Misstänker att jag hade ägglossning senare än vad jag trodde så blödningen kom 11 dagar efter misstänkt ägglossning. Men får negativa gravtest, så antar jag egentligen inte är gravid men hoppet överger en inte. 

Ni som har fått en blödningen och sen plussat, hur länge efter plussade ni? Vad hade ni för symptom? 
  • Svar på tråden Ni som var gravida trots blödning
  • PrettyTiedUp

Hej!
    Jag fick svagt plus på fredagen den 10/3, så svagt att jag trodde det var negativt, fick sedan vad jag trodde var mens på lördagen den 11/3, blödde sedan sparsamt/spottings i fyra dagar. Tog ett test för säkerhetsskull på måndag 13/3 som var positivt. Tog ett till för säkerhetsskull tisdag 14/3 som även det visade gravid. De två sista testerna var digitala. 

Jag har inga symtom alls, allt är precis som vanligt, tror jag. 

Svar på tråden Ni som var gravida trots blödning