Komma över först när jag träffar någon annan?
Long story short, vi träffades när båda var gifta. Passionen var helt galen, lidelsen likaså. Jag skilde mig, han tog aldrig steget. Vi hade trots försök att bryta många återfall, senast för 6 månader sen men där kände jag bara nä nu får det vara nog med denna toxiska skiten. Av naturliga skäl ses vi ibland ofrivilligt och sist jag såg honom kände jag att jag fortfarande har känslor fast jag inte trodde det. Har försökt att dejta men fastnar aldrig för någon. Börjar misstänka jag inte kan komma över honom förrän någon riktigt bra dyker upp som jag kan få känslor för. Någon med erfarenhet av detta? Tänker detta pågått i år nu med försök till att hålla oss helt ifrån varandra som misslyckats, tills nu då jag är så bestämd. Jag tror delvis det är så svårt för jag kände en sån otrolig personkemi och verkligen ville leva mitt liv med honom.
Det fanns en jag träffade kort där han faktiskt bleknade men det sket sig av andra skäl.
Hjälp, vad gör jag? Tid? Flytta? Ligga runt?
Börjar bli desperat. Jag tänker på honom dagligen, dagligen! Och har gjort hela tiden och jag är så less på att inte komma loss.
Kommentarer som rör otrohet kommer ignoreras.