• Anonym (Dick)

Vilken porr är hetast?

Vilken porr tycker du är hetast att kolla på av dessa alternativ? Det sista alternativet är oberoende av kön, 2 män 1 kille eller tvärtom.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken porr är hetast?
  • Anonym (Tjej)

Svårt att svara på vad jag gillar mest. Jag tänder på sex mellan en man och en kvinna, sex mellan två kvinnor samt trekanter (2 kvinnor och 1 man, 3 kvinnor eller 2 män och 1 kvinna). Om det var för flera år sedan hade jag röstat på sex mellan man och kvinna, men nu blir det nog sex mellan två kvinnor.

• rostigsaab
    Anonym (Tjej) skrev 2023-03-10 09:49:56 följande:

Svårt att svara på vad jag gillar mest. Jag tänder på sex mellan en man och en kvinna, sex mellan två kvinnor samt trekanter (2 kvinnor och 1 man, 3 kvinnor eller 2 män och 1 kvinna). Om det var för flera år sedan hade jag röstat på sex mellan man och kvinna, men nu blir det nog sex mellan två kvinnor.

Intressant det här. Jag svarar typ likadant. När jag var yngre så var det endast hetero-sex som jag gick igång på och kollade. Men med åldern har det ändrats, och nu är det blandad kompott i ordets rätta bemärkels. Man/kvinna, Man/man, Kvinna/kvinna, Man/shemale, Kvinna/shemale osv.
    Jag är man, 50. 
  • RuneBert

Håller med er alla tre -

Sex på flera kvinnor och män med fri

lek mellan alla !
  • Jim84

Tittar inte så mycket på porr men gör jag det är det ganska enkla grejer som gäller. Heterosex, kuken är viktig, men bögsex tänder jag inte alls på.

• Anonym (Slacker)

Spelat in privata porrfilmer sedan slutet av 80talet som jag gillar att titta på.
    Trekanter med två tjejer, anala lekar, wetsex, höga klackar, sexiga underkläder, latex, rollspel, ja hela programmet.

• Anonym (Meck)

Man och kvinna, när det känns som att hon inte fejkar och det ser ut som hon verkligen gillar det.

• Anonym (Pälso)

Runda och lurviga timmerhuggare som kelar är mumma

• Anonym (Anonym)

Vad hände med ensam kvinna.. Inte alltid man vill se en massa kuk

Svar på tråden Vilken porr är hetast?