Vi var tillsammans i 1,5 år. Otroligt kära båda två, tatuerade in varandras namn. Rörande överens om att det var vi mot världen. Däremot kunde vi hamna i konflikter, första halvåret vi var ihop jobbade jag extremt mycket, sista halvåret jobbade han sjukt mycket, vi var på resande fot en del, bodde i en studentlägenhet på 30 kvm sista halvåret inför flytten till vår nya lägenhet. Så vi hade inte dom bästa förutsättningarna, ville så mycket, båda två men kraschade. Han åkte ut till sina föräldrar kvällen som sista bråket ägde rum, tror dom har haft stor inverkan på hans beslut.
jag var i chock. Han menar att det sista bråket var droppen som fick bägaren att rinna över, men aldrig kommunicerat med mig att han skulle vara nära någon bristningsgräns, så att han gjorde slut för mig kom som en chock.
jag är glad att vi bröt för jag tror vi behövde det, tyvärr verkar han stå fast vid beslutet och verkar inte tro att vi har någon framtid, förens ?om 10 år kanske våra vägar korsas igen? som han sagt när vi setts.