Ångest efter renovering
Hej!
Vet inte vad jag ska ta mig till mer. Mår så extremt dåligt och har gjort det nu ett tag då jag enligt mig har gjort ett så stort misstag! Kan verkligen inte acceptera det jag gjort och kommer inte över det. Har hamnat i en djup depression. Jag flyttade utomlands och renoverade min lägenhet som jag ska flytta in i tillsammans med min man. Slängde mig in i en köksrenovering utan någon som helst planering oxh utgick från vårt kök hemma i Sverige. Köket i Sverige är gammalt och jag hade ingen erfarnhet av moderna kök. Så jag körde på skåp under diskbänk istället för lådor som ska vara mycket mer praktiska, där började ångesten. Placerade även ugnen under hällen istället för i ett högskåp. finns fler fel som jag gjort men dessa kan jag bara inte komma över. Det är så pass att hag inte klarar av att gå in i lägenheten oxh tycker så synd om min man som stöttar mig så mycket i detta och gör så gott han kan för att jag ska må bättre. Han vill så gårna flytta in men har dröjt på processen så mycket oxh hela lägenhet innebär nu ångest för mig. Snälla, vad ska jag göra? hur ska kag kommq över detta? Vet att det är så barnsligt oxj onödigt att må så dåligt över materiella ting men det sårar mig att jag var så ansvarslös att jag inteplanerader renoveringen innan