Har magkänslan rätt ?
Hur ska jag förklara detta på ett enkelt sätt?. Börjar med lite bakgrundsinformation.
Jag har på jobbet varit med i ett projekt med en ganska stor grupp. Under maskin tester har man ju då träffat mycket folk under längre perioder.
Nu är testerna klara och dom flesta har kunnat återgå till sina normala arbetsuppgifter.
Har den senaste 14 dagarna börjat märka ett annat beteende från en kollega.
Han har närmat sig på ett helt annat sätt. Skjutsat mig från ett möte bland annat. Bett mig sitta bredvid honom på möten vi haft. Börjat komma upp extra många ggr till min avdelning utan att ha ett ärende. Nu har det intensifierats. I veckan som var börja han skriva varje dag i teams under arbetstid. Frågat hur det varit och sen försökt muntrat upp mig när jag sagt att det varit tråkigt t.ex. Pikade om att jag tyckte att han skulle komma upp och hälsa på för att muntra upp istället. Vilket han gjorde. Han har lagt handen på min rygg tex. Skickar memes till varandra osv. I fredags skrev han ?Jag åker hem nu, trevlig helg !?
Sen skrev han direkt när han kom hem.
Igår (lördag) hörde han av sig flera gånger under dagen. Det är ju en del sexuella anspelningar mellan oss.
Vad betyder allt detta ? Har min magkänsla rätt att han är intresserad typ?
Hur tolkar ni detta ?
Jag känner ju någon slags attraktion, någon slags spänning osv.
Hjälp en singel mamma på 32 år som inte dejtat eller träffat någon på typ 5 år !