Ni med fler än 4-5 barn som blivit gravida och inte vet vad ni ska göra, hjälp!
Okej eftersom man alltid ska få höra i det dagliga livet att man överbefolkar jorden osv osv så undanbedes sånna kommentarer o tråden:)
Jag har ett stort dilemma, jag har precis plussat och jag är helt chockad och vet inte alls vad jag ska göra.
Jag har redan 5 barn i åldrarna 1år - 15år.
Jag har dom senaste 2 åren satsat rätt bra på min karriär och sambon har dragit det största lasset med barnen. Jag har turen att kunna dels flexa rätt bra på mitt jobb men även arbeta hemifrån i viss mån så på så vis har vi kunna löst det väldigt bra med sista barnet.
Jag sa efter minsta barnet att jag ska inte ha fler och jag har haft den känslan konstant hela tiden. Men nu vet jag inte alls vad jag ska göra.
Ekonomisk sätt så är det inga problem med fler barn, det är väl möjligtvis tiden som blir ett större problem. Har jämnt göra nu med alla barnens aktiviteter och allt pusslande.
Jag har inte vågat berättat för sambon ens och jag vet inte alls hur han ställer sig till detta. Jag behöver tips och råd från er andra som suttit i denna situation . Vad har ni beslutat och hur kom ni fram till det ? =/