• Dukallarmigdrömmare

Känner inte bebisen på natten

Är i v 19 och sedan jag började känna bebisen är det bara morgonen till kväll. Det är som den somnar runt 21 och vaknar när jag vaknar 🙂 dottern va det full rulle på kvällar och nätter . Den här känner jag aldrig på natten. Sover den hela nätterna ? Fler som har liknande?

• Svar på tråden Känner inte bebisen på natten
  • Loppan1994

Är i v 21 och känns som det är lite samma här. 
    När jag vaknar på natten så kan jag dock ligga vaken nån timme och då börjar bebis oftast röra sig :) 

Sen vissa dagar rör sig bebis massa på dagen och vissa dagar känner jag mest på kvällarna :)

• Anonym (Jen)

Min andra son är nu 6 veckor och han var jättelugn på nätterna genom hela min graviditet. Första sonen var alltid aktiv i magen på kvällarna, men inte denna. Fick ofta puffa på magen på kvällen för att få en spark så jag kunde somna utan oro. Kan också vara så att jag var helt slut på nätterna (från graviditet + jaga runt på en tvååring) att jag inte vakna av eventuella rörelser Glad. Ca en vecka innan förlossningen började han leva rövare på nätterna och med det kom sammandragningarna. Och nu sover han bra på nätterna, vaknar bara för att amma.

Barnen är olika och min andra son hade aldrig någon speciell tid på dygnet han var vaken och sov, som vissa bebisar har, utan han var vaken lite när han ville. Sedan kan det ändras, ni är ju bara halvvägs Solig 

• Dukallarmigdrömmare

Loppan1994, se där! 🙂 Min vaknar inte när jag vaknar på natten heller , först när jag dricker kaffe och äter frukost börjar den buffa. Överlag känner jag inte så mycket vissa dagar då den byter plats ofta, har moderkakan i framvägg. Det är nog normalt i dessa veckor att man känner dom olika mycket från dag till dag. De har ju fortfarande gott om plats 😊

Anonym (Jen) absolut kan det ändras! Men vad skönt för er att er bebis sover så bra 😊 det är ju drömmen. Grattis till bebisen 👶

• Torna

Min lilla bus sov när jag sov och vaknade ca 30 min efter jag gått upp 🥰

• Torna
    Torna skrev 2023-03-05 21:57:15 följande:

Min lilla bus sov när jag sov och vaknade ca 30 min efter jag gått upp 🥰

Genom hela graviditeten från första rörelserna 🙂
Svar på tråden Känner inte bebisen på natten