• Anonym (Lusarnas lus number one)

Kvinnors relation till snoppar, hur fixerade är kvinnor?

Killar kan ju ofta tycka och önska att de har en perfekt snopp. Att det är en av de bästa egenskaperna man kan ha rent fysiskt. Det kan ibland finnas en fixering vid storlek m.m. Den ska helst vara så stor osv. 

Kvinnor. Hur viktig är snoppen när ni bedömer en killes utseende eller fysik? Vad har ni för relation till snoppar? Män kan exempelvis ibland upplevas ha en överdrivet stor fixering vid kvinnobröst, alltså känna en stor sexuell attraktion till bröst. Är det samma sak med kvinnor och snoppar? Hur upphetsande är den perfekta snoppen för er? Vad har ni för relation till snoppar? 

• Svar på tråden Kvinnors relation till snoppar, hur fixerade är kvinnor?
  • Anonym (Min man)

Min man har en jätteliten snopp. Har aldrig fått orgasm med honom men det gör inget då han kompensera på andra sätt

Anonym (Min man) skrev 2023-03-01 20:38:05 följande:

Min man har en jätteliten snopp. Har aldrig fått orgasm med honom men det gör inget då han kompensera på andra sätt

Okej. Men hur upphetsande är det manliga könsorganet för kvinnor? 
    Anonym (Min man) skrev 2023-03-01 20:38:05 följande:

Anonym (Lusarnas lus number one) skrev 2023-03-01 20:41:56 följande:
    Okej. Men hur upphetsande är det manliga könsorganet för kvinnor? 
    Visuellt tänker jag då såklart

• Anonym (B)

För mig är det helt avtändande att se dic-pics eller bilder där man ser delar av den/anar starka konturer mm. Det är nästan lika illa att se en totalt naken man. Om penisen har en stark skruv åt något håll så går det också bort. Den ska se normal ut. Storleksmässigt ska den också vara "inom normen", ingen jätte och ingen mini, varken i längd eller omfång.

• Anonym (-)

Vidrigt.
    Inte snyggt på något sätt. 

Kvinnors könsorgan är finare. 
    Jag förstår inte heller mäns fixering vid stora bröst. 
    Typ "lagom" stora bröst- snyggt.

och dessutom är mäns könsorgan inte det MINSTA attraktivt, till skillnad från kvinnors.

Men varför jämför du bröst med mäns könsorgan? Det är inte samma sak.... *facepalm*.

• Anonym (Kvinna 35)

Skulle säga att för de flesta kvinnor är resten av mannen viktigare än snoppen.
    På rätt man, i erigerat tillstånd, absolut upphetsande. Men jag blir inte kåt av att typ se bilder på snoppar på nätet. 

• Mimosa86

Låg fixering. Det är mannen som är attraktionen, inte en korv som bara kan ligga eller stå.

Vet inte, hade den kunnat göra konster eller trolla hade jag nog varit mer intresserad. 

Tänder på den gör jag absolut om den sitter på rätt man. Men bara en bild på en snopp väcker lika mycket reaktion på mig som att stirra på en växt. Dvs ingenting.

• Ocdmänniska

Män är mer fixerad av snoppar än kvinnor. Jag tänder på min fästman för andra saker, hela hans kropp snarare än en del av han 

• Anonym (Fixerad)

har sällan tänkt på det innan det varit dags för sex . men då spelar det såklart roll . däremot så när Jag var yngre fanns det en kille som hade ett rykte om att ha en väldiigt stor Snopp och det var ju då ett Samtalsämne bland vissa tjejer som var väldigt nyfikna och den ena historien var värre än den andra. Men varje gång jag råkat på honom sedan dess har jag alltid tittat Lite extra. nu Eftersom min kille känner honom så har Vi träffats och jag har t.o.m. sett den i bastun en gång och när han kissat en annan och den är lätt mycket större slak än de största jag sett med stånd.  nästan ner till knät och tjock som fan. den är svår att inte titta på och fantisera om.. och även om jag vet från hans tjej att det INTE är så kul så kan Jag fantisera om att se honom hård och få pröva

• Anonym (Varför)

Men väldigt många kvinnor gillar ju att suga?

Svar på tråden Kvinnors relation till snoppar, hur fixerade är kvinnor?