• Anonym (Puta)

Killar, kollar ni porr fast än ni lovat att inte göra det?

Hej! Jag skrollade på TikTok där jag såg en tjej prata om att hon vägrade att hennes partner skulle kolla på porr och att hon säger till direkt i början att hon inte är ok med detta. Har hört om detta förr så blev därför nyfiken, ni killar/män som är eller har varit tillsammans med en tjej som bett er lova att aldrig kolla porr. 
    Har ni kollat i smyg ändå? Flört

rösta ärligt i kommentarerna 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Killar, kollar ni porr fast än ni lovat att inte göra det?
  • Anonym (Porren kom fram senare)

Porren började komma fram för mig strax efter att hon hade slutat vilja ha sex mer än sådär en gång varannan vecka. Porr minskar runktiden, och visst jag kan avstå sex men att behöva avstå från att runka ovanpå det vill jag jämföra med misshandel. Porr hjälper runkandet.

Ingen sex= porr och runk. Vill ni förbjuda era pojkvänner och makar från porr så borde ni inte sluta ha sex med dem.  

• Anonym (varför)

Varfcr ens bry sig ? 

Inte så att kvinnor som gillar använda sexleksaker skulle avstå från sånt bara för att killen kräver det. Då hade det ju varit en dålig man dessutom. Varför har tjejer rätt att vara dåliga för ? Låt var o en få göra som dom vill. Antingen accepterar man eller så väljer man att inte göra det. Finns ingen perfekt man eller kvinna, finns bara att lära sig acceptera eller tacka nej.

• Anonym (Puta)

Jag är helt på er sida i detta. Tycker inte att man ska förbjuda någon och tycker att det är viktigt med masturbation, så länge det inte leder till ett missbruk eller går ut över relationen. 

Jag hade aldrig gått med på att sluta onanera pga min partner. Jag hade heller inte sagt att jag skulle sluta men gjort det i smyg, då hade jag hellre lämnat. 

Men frågan återstår då jag är nyfiken för att så många tjejer säger ?min kille kollar inte porr efter jag sa till honom?. så tänkte hur ofta det egentligen är så. Och då man röstar anonymt eller svarar i tråden anonymt så är det ju fritt fram att svara ärligt Glad

• Anonym (Tyra)

Jag är helt för onani och uppmuntrar min sambo att onanera, onanerar själv dagligen. Men jag är helt emot porr eftersom det finns många nackdelar: tveksam industri, mycket kvinnoförnedring, kan lätt leda till beroende, vissa killar kollar på grövre och grövre grejer och kan till slut inte få stånd utan porr. Vem vill riskera att få en impotent man som inte kan leverera...

Män har klarat av att onanera i tusentals år innan porren, så med lite fantasi klarar de det utan. 

Jag har aldrig bett min sambo inte kolla på porr men han har bara inte haft den vanan medan vi varit ihop. 

Sen vill jag tillägga att de killar som har flickvänner som inte vill ha sex bör fråga sig vad de gör för fel själva. Jag vill ha sex hur ofta som helst, men då har jag också alltid haft killar som varit väldigt intresserade av min njutning och omtänksammai stort. Det ger sexlust.  

• Anonym (Porren kom fram senare)
    Anonym (Tyra) skrev 2023-03-01 06:09:39 följande:

Jag är helt för onani och uppmuntrar min sambo att onanera, onanerar själv dagligen. Men jag är helt emot porr eftersom det finns många nackdelar: tveksam industri, mycket kvinnoförnedring, kan lätt leda till beroende, vissa killar kollar på grövre och grövre grejer och kan till slut inte få stånd utan porr. Vem vill riskera att få en impotent man som inte kan leverera...

Män har klarat av att onanera i tusentals år innan porren, så med lite fantasi klarar de det utan. 

Jag har aldrig bett min sambo inte kolla på porr men han har bara inte haft den vanan medan vi varit ihop. 

Sen vill jag tillägga att de killar som har flickvänner som inte vill ha sex bör fråga sig vad de gör för fel själva. Jag vill ha sex hur ofta som helst, men då har jag också alltid haft killar som varit väldigt intresserade av min njutning och omtänksammai stort. Det ger sexlust.  

"Har en man ett behov av porr så bör kvinnan fråga sig själv vad hon gör för fel" är samma logik.
  • Anonym (Tyra)
    Anonym (Porren kom fram senare) skrev 2023-03-01 06:20:52 följande:
    "Har en man ett behov av porr så bör kvinnan fråga sig själv vad hon gör för fel" är samma logik.
    Fast oftast börjar det med att mannen inte kan leverera i sängen, vilket gör att kvinnan tappar lusten. Sex är mer än in och ut sprut. Lägg fokus på kvinnan, smek henne, se till att hon har det skönt. Ha långt förspel om hon gillar det, var gullig och omtänksam i vardagen. 
  • Anonym (Tyra)

Många män tror att tjejer funkar som män och att det inte krävs nån insats för att tjejen ska ha sexlust. Det är fel. Det krävs ansträngning i form av tid och engagemang i sängen, där hon känner att hennes njutning är viktig och att killen bryr sig. Det behövs också omtänksamhet i vardagen. Kort sagt: i många fall behöver killen steppa upp. 

• Anonym (Tyra)

Sen kan p-piller och antidepressiva också vara bidragande orsaker till bristande sexlust. Vi får hoppas på bättre preventivmedel i framtiden som inte påverkar sexlust och humör. 

• Anonym (kampanj)

Om en tjej kommer och tror hon ska bestämma sånt, då kan hon dra åt skogen Glad

• Tukt

Det finns en del saker folk liksom bara lovar, för att det är jobbigt, svårt och kanske pinsamt att ta strid för det. 
    Porr är en sådan sak. 
    Läser en ut från Familjelivs trådar så kommer det ut mycket ont ur dessa avkrävda löften.

Svar på tråden Killar, kollar ni porr fast än ni lovat att inte göra det?