Fria på en vacker plats som inte är klyschig…
Hej! Jag har börjat planera ett frieri till min sambo som jag tänker genomföra i sommar. Vi har varit tillsammans i 3 år och allt har redan från start känts så rätt.Eftersom att hon alltid uppvaktar och skämmer bort mig så vill jag visa uppskattning tillbaka genom att frieriet verkligen ska bli ett minne för livet för oss båda. Planen i grova drag är att jag åker iväg någon dag innan, skyller på att jobbet eller dylikt till denna platsen. Sen smsar jag henne om en lapp hon skall läsa där jag skrivit instruktioner om packning och tid för upphämtning etc. Sen så hämtar någon från min familj upp henne för att köra till flygplatsen, för står någon från hennes familj och lämna flygbiljett och ny lapp med instruktioner.
Ja ni förstår kanske upplägget? Men jag skulle verkligen behöva hjälp av er att hitta just denna magiska plats. Ser helst att det bara är några timmar med flyg bort så i Europa. Sen vill jag inte att den ska vara klyschig så som typ Eifeltornet, på en båt i VeNicke etc. Vill gärna att det ska vara smidigt att nå från en flygplats. Har spanat lite på bla. Le Havre i Frankrike men känns inte helt hundra.
Svara gärna ifall ni har tips på några pärlor.
Tack på förhand!