Äldre kvinna förförde ung kille ?
För många år sedan praktiserade jag på ett företag, och fick följa med en äldre arbetskamrat till Helsingborg. Han var väl 45-50 år och jag var 17-18 år. Kollegan hade raggat upp en kvinna och hennes väninna. Han envisades med att jag skulle med. Kvällen skullen börja med middag vin och avec. aSedan en sväng på nattklubben. Sällskapet blev lite runda under fötterna och stämningen var god. Den pinsamhet jag kände i början .avtog.
Efter nattklubben försvann kollegan en a v kvinnorna. Kvar i nattklubb satt jag och en ljushårig kvinna väl sminkad. Hon var nog mellan 40-50 år lite fyllig som kvinnor i den åldern är. När vi blev ensamma blev det lite tyst och jag kände mig en aning olustig. När nattklubben stängde tog hon mig i handen och så gick vi upp till mitt rum.
Hon tog alla initiativ till en sexakt jag då aldrig varit i närheten av. Jag blev naturligtvis jätte kåt och sprutade innan vi hann börja. Men hon hjälpte mig och i min ålder var jag snart lika kåt igen. Det var en kväll som finns i väldigt klart minne.
Nu min fråga till forumets alla kvinnor. Tycker ni att kvinnan gjorde rätt som förförde en mycket yngre kille?