• Anonym (Frågvis)

Tid för att nå orgasm

För kvinnor
    Hur lång tid behöver du ha samlag för att få orgasm 
    Förspel 5 till 10 min före samlaget.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tid för att nå orgasm
  • Anonym (Hahaha)

Vem tar tid på något sådant??

• Anonym (Q)

Jag kan komma väldigt fort. Under 1 min om jag eller min partner gör exakt rätt (jag spänner benen och smeker klittan hårt och snabt). Är iof multippel men är ju roligare att dra ut lite på det. Ibland är jag så låt att jag kommer direkt vid penetrerandet men då kan vi bara fortsätta.

• Anonym (Frågvis)

Q Hur gammal är du?

• Anonym (Q)
    Anonym (Frågvis) skrev 2023-02-26 23:50:56 följande:

Q Hur gammal är du?

Alltid varit sådan så det är inte relevant.
  • Anonym (Frågvis)

Ni kan väl uppskatta hur lång tid ni bröder för att komma!

• Anonym (HH)

Finns inget svarsalternativ till mig. Anar att en man startat tråden...

Jag kommer aldrig under vaginalt samlag, jag tycker det är väldigt skönt men inte alls samma känsla som orgasm. Klitoris, även delen på insidan, blir inte stimulerad. Men med min nuvarande känns det inifrån ibland. 

Får sällan orgasm av stimulans med händerna och fingrar. I så fall tar det nog minst en kvart. 

• Anonym (vibration)

Med en vibrator på klittan 1-4 minuter utan att ens ha varit kåt innan.

Med annan person vid slick 2-5 minuter om jag är kåt innan.

Vid in och ut utan smek, aldrig!

In och ut och jag själv smeker 4-5 min?

In och ut och han smeker 7-10 min ca men varierar stort.

• Anonym (Bam)

Varierar beroende på humör. Kan komma inom fem minuter med enbart penetrering. Kan ta en halvtimma med fingrar som hjälp.

• Anonym (mäter mannens tid/autismspektrum)
    Anonym (Hahaha) skrev 2023-02-26 23:15:55 följande:

Vem tar tid på något sådant??

Att ta tid på sexuella aktiviteter och försöka effektivisera fast då mätt efter mannens orgasm kan göras av kvinnor som är på autismspektrat (Gillar att mäta och undersöka saker andra människor kanske tycker är underligt att vilja mäta), kvinnor med OCD (Tvångstankar i stil med "får jag honom inte att komma inom 5 minuter älskar han mig inte längre") och sexarbetare som ger sk "happy ending".
  • Anonym (vibration)
    Anonym (K) skrev 2023-03-03 05:08:41 följande:
    Härligt lista brukar du kunna köra flera efter varandra med ?
    Ja. Har det gått en gång så går det nästan ännu fortare nästa gång. 
    Det har inte alltid varit såhär, blev annorlunda efter 30. Alltid haft lätt för att komma, och kunnat komma fler gånger, men då blev det sjukt lätt.

Händer med ny sexpartner att jag fejkar att jag inte får orgasm fast jag får det. Känns som att han ska tro att jag fejkar om han har en vibrator på mig och det bara går och går hela tiden. Blir lite pinsamt när man får frågan, Gick det verkligen igen? med ett uttryck som låter tveksamt. På riktigt pinsamt!
    Behöver en kort paus emellan varje orgasm på kanske 20-30 sekunder. Tidigare i livet så behövde jag vila emellan minst 4-5 minuter. Tidigare var orgasmerna kraftigare också, de kan bli kraftiga nu med men inte som förr, men de blir ofta fjäderlätta. Lika skönt men kroppen påverkas inte lika mycket, inte samma andning efteråt och inte lika röd om kinderna. Känns ändå som att jag inte blir lika tillfredsställd idag efter bara en orgasm. Onanerar jag med vibrator ensam kan jag lätt få 15-20 orgasmer på 30-45 min. Inte lika kraftiga som när jag får oralt eller kuk samtidigt.
    Blivit känsligare för penetration också, fast på ett mer negativt sätt. Känns mer, gör lättare ont så gillar inte stora, kan inte hålla på lika länge heller utan att det känns obehagligt.

Förstår inte hur eller varför det blivit såhär? Så väldigt märkligt.
Svar på tråden Tid för att nå orgasm