• Pommac

Spottings i fyra dagar…

Jag är 99% säker på att jag haft ägglossning det här månaden då jag kände av den. 

som rubriken lyder har jag nu haft spottings i fyra dagar.. det har bara kommit blod när jag torkat mig. Ljusrosa och brunt. Jag är på dag 28 idag och mensen skulle ha varit igång. Visst har den varit sen förr men då har jag inte haft spottings så här länge Innan. Två dagar brukar det gå innan mensen är i full gång. från Onsdag - lördag hade jag typ träningsvärk i nedre delen av magen. (jag hade inte tränat mage vad jag vet?!) 😅 kunde knappt vända mig i sängen. nu känns det bättre. jag drog iväg på affären idag och köpte ett gravtest men det visade inget? antar att det bara är att vänta. 

• Svar på tråden Spottings i fyra dagar…
  • Nilssonmalin

Hej. Gud vad jag känner igen mej. Aldrig någonsin haft spottings innan. Har redan tre kids :). Men sist jag blev gravid så hade jag något rosa flytning vid bim dock slutade de i missfall två veckor efter. 
    Nu blir jag inte klok på de. Inte haft sex sen ägglossningen (går efter en kalender i telefonen så ungefär då) och först i lördags hade jag ljusa rosa flytningar enbart när jag torkade mej och sen likadant i söndags men inte varje toabesök utan några gånger bara. Sen ingenting igår och sen nu började de idag också :/ blir tokig tog ett test imprse men visade ingenting. Har 4 dagar till bim..så jag känner så med dej. 

• Maymom

Ont i äggstockarna kan du ha trots att ÄL uteblir. Vid utebliven ÄL kan mensen komma senare och vara mer sparsam än vanligt.

Svar på tråden Spottings i fyra dagar…