Anonym (K) skrev 2023-02-25 10:48:49 följande:
Haha skaffa dig ett liv gå och umgås med din sambo istället för att sitta för mycket på FL, tycker synd om dig också.
Jag förstår att du "tycker synd" om mig och varför. Men det är inte så att du känner någonting på riktigt mer än avsmak. Du känner ju ingenting för mig utöver att du gissningsvis retar dig på att jag skriver i ditt tycke för många inlägg och med ett innehåll du inte uppskattar. Jag har dock inte känslan av att jag är här mer än du eller andra som har behov av att nätmobba er ur känslor av meningslöshet. Så jag skulle, även om jag utifrån mig själv och min närvaro här förstår exakt varför även du och andra är här, tristess, beroende, missnöje, gamla tider, råda dig till detsamma om du vantrivs på forumet.
Att lägga tid på att svara dig är ingenting jag gör för din skull, utan mera för att om det är någon annan som läser här kanske ser hur pinsamt det är att nätmobba anonyma användare, vilket blev väldigt tydligt i de första kommentarerna i denna tråd, och får en tankeställare. Det värsta med det här forumet är att flera är så villiga att ge sig på andra i utsatta livssituationer. Jag tycker att det då är bra att kalla det för vad det är, mobbning.