• SthlmsTjejen84

    Sidan funkar buggigt i telefonen - citera går ej

    Varför är det så? Har testat med både Safari och Brave.

  • Svar på tråden Sidan funkar buggigt i telefonen - citera går ej
  • SthlmsTjejen84
    November Rain skrev 2023-02-24 00:15:14 följande:

    Är det FL du talar om?


    Alltså, när man citerar inlägg såhär. Det funkar inte i luren.

    Finns det någon forumsdel som handlar om buggar i forumet?
  • FredrikLiksom
    SthlmsTjejen84 skrev 2023-02-24 00:24:04 följande:
    Alltså, när man citerar inlägg såhär. Det funkar inte i luren.

    Finns det någon forumsdel som handlar om buggar i forumet?
    Stäng av riktningslåset på mobilen och lägg den på långsidan och tryck sedan citera.
  • Nipus81
    FredrikLiksom skrev 2023-02-24 03:57:07 följande:
    Stäng av riktningslåset på mobilen och lägg den på långsidan och tryck sedan citera.

    Du menar att då fungerar det att citera ett inlägg som inte är det senaste i tråden? Det låter som en riktig bugg i så fall. 


    Håller mest TS. forumet är inte så bra och användarvänligt, inte om man använder mobilen. Mycket reklam som täcker fönstret mm. 

  • FredrikLiksom
    Nipus81 skrev 2023-02-24 05:07:52 följande:

    Du menar att då fungerar det att citera ett inlägg som inte är det senaste i tråden? Det låter som en riktig bugg i så fall. 


    Håller mest TS. forumet är inte så bra och användarvänligt, inte om man använder mobilen. Mycket reklam som täcker fönstret mm. 


    Precis. 


    Och det är självklart en bugg ja. Såna här saker är inte högprioriterade hos FL tyvärr. Jag hoppas Fortfarande att man någon gång ska kunna använda till Exempel citationstecken utan att dem blir till frågetecken. Eller att ordformateringen här slutade ändra till stora begynnelsebokstav i var och varannat ord.

    Men jag är här gratis så jag får leva med det.

Svar på tråden Sidan funkar buggigt i telefonen - citera går ej