Vem har snyggast kropp?
Vem av dom skulle helst vilja ligga med, om du mest går efter kroppen?
Vem av dom skulle helst vilja ligga med, om du mest går efter kroppen?
Bara snubbar? Ingen av dem.
Vilka konstiga personer du har valt, jag var tvungen att googla hälften! Dessutom är det många av dem som jag inte har en aning om hur de ser ut utan kläder.
Snyggast av dem alla är Chad Michael Murray särskilt runt 25 årsåldern i One Tree Hill, Jake Gyllenhaal också förstås Brad Pitt i En Vampyrs Bekännelser, Legends också särskilt hans kropp i Thelma och Louise...MY GOODNESS!!!
Vilka konstiga personer du har valt, jag var tvungen att googla hälften! Dessutom är det många av dem som jag inte har en aning om hur de ser ut utan kläder.
Ron Jeremy saknas på listan. Och John Stagliano.
Vet ju inte vem hälften är. Varför inte välja mer normala snubbar som alla vet vem dom är och alla i liknande ålder.
vill inte ligga med någon av de jag som jag känner igen i din lista. Personlighet går före deras kroppar och jag känner inte snubbarna (deras rollkaraktärer säger ju inget).
sen kaffedraken, hur ska detta hjälpa dig och dina komplex?
Ron Jeremy saknas på listan. Och John Stagliano.
Rätt svårt att avgöra kroppstyp genom tv-rutan.
Har inte alla dessa män liknande kroppstyp?
Kan ts förklara mer vem som är mullig, hur långa alla är, vem e vältränad, vem drar en Whiskey och en joint till frukost ala rockstar, vem är hårig osv?
Känns som att svara på en fråga vem jag skulle välja av väldigt likartade män där ingen står ut från mängden när det kommer till kroppen. Kändisar ändrar ju kropp ofta inför roller, svårt att veta hur de ser ut mellan superdeffade roller.
Ingen av dem. Jason Momoa🤤
Ingen av dem, föredrar kvinnor