• Anonym (Frustrerad)

Ska jag sluta suga av honom?

Jag är sjukt frustrerad. 

Min kille är en härlig person, men jag upplever att jag går ner på honom sjukt mycket oftare än vad han tar initiativ att gå ner på mig. 
    Jag tog mig modet att ta upp detta då det gjorde mig ledsen och bitter, och han sa att han skulle bli bättre. 
    Det varade i kanske nån vecka innan det blev samma sak igen. 
    Han påstår sig gilla att slicka mig, men varför händer inget då?? Jag vill inte behöva be om det. 

Ska jag behöva ta upp detta igen, eller ska jag helt enkelt vägra oralsex på honom tills han själv märker att något är off? 

Jag blir ingen rolig flickvän att vara med när jag inte känner mig uppskattad och tillfredsställd.

• Svar på tråden Ska jag sluta suga av honom?
  • Anonym (A)
    Anonym (Frustrerad) skrev 2023-02-22 11:41:15 följande:

Jag är sjukt frustrerad. 

Min kille är en härlig person, men jag upplever att jag går ner på honom sjukt mycket oftare än vad han tar initiativ att gå ner på mig. 
    Jag tog mig modet att ta upp detta då det gjorde mig ledsen och bitter, och han sa att han skulle bli bättre. 
    Han påstår sig gilla att slicka mig, men varför händer inget då?? Jag vill inte behöva be om det. 

Ska jag behöva ta upp detta igen, eller ska jag helt enkelt vägra oralsex på honom tills han själv märker att något är off? 

Jag blir ingen rolig flickvän att vara med när jag inte känner mig uppskattad och tillfredsställd.

svår fråga.. jag gillar att ge oralt så för mig hade det blivit ytterligare en sak jag blivit utan.. kan du inte föreslå att han använder fingrar iallafall då? Om han inte gillar att ge oralt Men inte vill säga det till dig? Det är som sagt en svår fråga, förhållande utan att få tungan är inte aktuellt hade jag känt
  • Anonym (f)

Ställ inte sexakter emot varandra. Dåligt läge.

• Anonym (Vince)

Själv hade jag blivit väldigt less på att vara i ett förhållande om jag typ aldrig fick ge oralt till kvinnan. Spelar ingen roll om hon är naturell eller rakad, det är tametusan helt underbart. 

• Anonym (Frustrerad)

Jag håller med ovanstående. 
    Jag går själv igång på att ge honom oralsex men det har börjat gå över till att jag blir bitter och inte vill ge honom mer för att det känns så ojämnt och det känns så himla tråkigt att känna så! 

Jag vill inte vara tråkig och bitter. Det är inte alls så jag vara, men vad ska man annars göra om han inte förbättrar sig när man faktiskt har kommunicerat att det stör mig? 
    Då vill man göra något drastiskt.

• LadyThunder
    Anonym (Frustrerad) skrev 2023-02-22 13:19:38 följande:

Jag håller med ovanstående. 
    Jag går själv igång på att ge honom oralsex men det har börjat gå över till att jag blir bitter och inte vill ge honom mer för att det känns så ojämnt och det känns så himla tråkigt att känna så! 

Jag vill inte vara tråkig och bitter. Det är inte alls så jag vara, men vad ska man annars göra om han inte förbättrar sig när man faktiskt har kommunicerat att det stör mig? 
    Då vill man göra något drastiskt.

jag tror tyvärr mer på att lämna. Det låter överilat men detta är något i din relation som får dig att må dåligt, bli bitter och missunnsam. Det är inte som att vara sur för han strösslar använda strumpor på golvet, eller annan bagatell i det stora hela? plus, ställa krav om oralt till någon som hellre undviker det är knäckande i sig. Är relationen bra i övrigt så hade jag nog hellre varit puss och kel-kompis med honom tills en man som matchar mig sexuellt dyker upp.. 

• Roterar

Det är otroligt sexigt när en kvinna ber om en sån sak. Jag går igång direkt på det. Men, HPV virus är inte att leka med...

• Anonym (Sluta tänka på sex hela tiden, kvinnan)
    Anonym (Frustrerad) skrev 2023-02-22 11:41:15 följande:

Jag är sjukt frustrerad. 

Typiskt kvinna som tänker bara på sex. Om han säger nej det betyder NEJ. Sluta tvinga honom att gå ner på honom när han uppenbarligen inte vill. Skaffa dig någon annan kille som vill det men tvinga inte din nuvarande kille att göra saker han inte vill. Sluta bara med det.
  • Anonym (Sluta tänka på sex hela tiden, kvinnan)
    Roterar skrev 2023-02-22 13:49:30 följande:

Det är otroligt sexigt när en kvinna ber om en sån sak. Jag går igång direkt på det. Men, HPV virus är inte att leka med...

Det är det verkligen INTE. Särskild inte när hon tvingar sin kille att göra det när han uppenbarligen inte vill. Det är inte kul och hon borde skämmas.
  • Anonym (Snurrstol)

Sex tillsammans med en partner innebär att både ge och ta. Det blir inte bra om någon känner ett tvång att utföra vissa saker. Vill han inte så kan du inte tvinga honom till det.

Bra att ni pratat om det men tydligen fungerar det inte. Ni kanske inte är kompatibla med sexet och då kan det vara läge att gå vidare.

• Anonym (busigheter)

sug en stund och sen slutar du och säger till honom
    - din tur!!

sen kan du sätta upp en liten anslagstavla vid sängen där du sätter streck för varje gång någon ger oralsex. så får ni en aktuell ställning av hur det ligger till
    då kan du peka på den ibland och säga att han ligger efter.

Svar på tråden Ska jag sluta suga av honom?