Skilsmässokompisar, har du haft det?
Jag har märkt att när folk separerar söker de efter personer som orkar lyssna. När de mår bättre igen försvinner de. Har du gjort så? Hur ser du på dina skilsmässokompisar idag?
Jag har märkt att när folk separerar söker de efter personer som orkar lyssna. När de mår bättre igen försvinner de. Har du gjort så? Hur ser du på dina skilsmässokompisar idag?
Jag är idag lyckligt gift med min skilsmässokompis. Vi var och är kollegor och bägge var dumpade. Kom nära varandra som vänner. Pratade en del om hur man skall komma upp i sadeln igen, våga börja dejta och hon hade idén att vi kunde dejta varandra bara för att öva (känt varandra i 10 år så blev inte så pinsamt då mer avslappnat) övningsdejtande blev övningssex (känns konstigt att vara med någon när man bara vart med en och samma i 15år så lite avslappnad kravlös övning, även det hennes ide och det funkade bra) och rätt snart blev jag kär.