• Rotfrukt

Findus byter ut sin enportions Angusbiff mot en osmaklig gegga men behåller namnet är det rätt?

Samma förpackning men innehåller en i princip helt ny rätt helt smaklös mot den tidigare versionen som var min och många andras favorit smakmässigt! Bara för att man utanpå förpackningen anger att det är ett nytt recept känns det ändå som ett bedrägeri då det är en gegga av tärnad potatis tomatsås och brytbönor mot tidigare pommes och en god sås så inga mer Anusbiffar för mig tack Findus för dert!

• Svar på tråden Findus byter ut sin enportions Angusbiff mot en osmaklig gegga men behåller namnet är det rätt?
  • Magical

Skriv detta til  Findus istället för här, är ett tips. 

• callmepreggoornot
    Rotfrukt skrev 2023-02-21 12:39:48 följande:

En ärligare förpackning!

Så rätthaveristiskt. Skicka den till Findus istället för sansad kritik.
  • Majskorven
    callmepreggoornot skrev 2023-02-21 14:54:11 följande:
    Så rätthaveristiskt. Skicka den till Findus istället för sansad kritik.
    Eller skicka den med sansad kritik.
  • callmepreggoornot
    Majskorven skrev 2023-02-21 15:07:25 följande:
    Eller skicka den med sansad kritik.
    Vettefasen hur sansat något blir med den där bilden som bilaga, ingen lär lägga vikt vid vad TS skriver isåfall.
  • flygrl
    Rotfrukt skrev 2023-02-21 12:39:48 följande:

En ärligare förpackning!

Lol.
    Fast trist det blivit så med din favorit. Verkar ju kefft som fan om Findus sabbar sin populäraste rätt på det här viset. Jag förstår det känns bittert. Om ni är många som saknar originalet kanske ni kan skapa nån sorts upprop som ni sen kan presentera för Findus så dom förstår hur illa deras beslut mottagits av kunderna? 

Ska själv testa den här nya Angusbiffen så jag kan göra mig en egen bild av katastrofens omfattning.

Svar på tråden Findus byter ut sin enportions Angusbiff mot en osmaklig gegga men behåller namnet är det rätt?