• Anonym (Jobbigt)

Attraherad av kollega. Gift vs Singel.

Man ser ibland trådar där folk som är gifta känner attraktion för kollegan. Man ser också trådar där singlar känner attraktion för kollegan, och skulle vilja lära känna kollegan bättre. Kanske t o m hoppas på att det leder till nåt.

Vilket tycker du känns mest ok, att gifta kollegor lustar efter varann, eller att singlar gör det?

Citat: Jag attraheras av en kollega på jobbet och det är ömsesidigt. Båda är gifta. Jag vill inte vara otrogen utan vill lära känna denna människa bättre och se hur det utvecklas.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Attraherad av kollega. Gift vs Singel.
  • Anonym (Zoo)

Ja, vi VET att du större på en mycket yngre tjej på jobbet för hundra år sedan och att du tyckte det var OK då ni båda var singlar. För det är väl det den här trådstarten syftar till, att få dra din egen erfarenhet ännu en gång och få medhåll att du gjorde rätt. Du är så genomskinlig med dina allmänt hållna trådstarter som bara egentligen handlar om dina egna begränsade erfarenheter av ämnet. Så du får mala om din favoritämne jag, jag, jag, utan att det blir för uppenbart. 

• Anonym (Jobbigt)
    Anonym (Zoo) skrev 2023-02-15 10:56:32 följande:

Ja, vi VET att du större på en mycket yngre tjej på jobbet för hundra år sedan och att du tyckte det var OK då ni båda var singlar. För det är väl det den här trådstarten syftar till, att få dra din egen erfarenhet ännu en gång och få medhåll att du gjorde rätt. Du är så genomskinlig med dina allmänt hållna trådstarter som bara egentligen handlar om dina egna begränsade erfarenheter av ämnet. Så du får mala om din favoritämne jag, jag, jag, utan att det blir för uppenbart. 

Ja, jag stötte på henne, och så har jag stött på flera andra tjejer på jobbet.
Svar på tråden Attraherad av kollega. Gift vs Singel.