• Klara00

Sexmeddelanden

Min sambo får nästan dagligen sexmeddelanden i sin skräppost och via messenger. Han hävdar att han inte är inne på några sådana sidor. Någon som vet om dessa verkligen bara kommer eller är det han som ljuger? 

• Svar på tråden Sexmeddelanden
  • Joddlar

Är man inne på snusksidor kan sånt komma

• Magical

Jag är kvinna och får rätt mycket sånt, oftast i skräpfiltret men nu efter nyår verkar det ha exploderat. Jag får massor med skit (inte bara sexrelaterat) utan allt möjligt direkt in i min inkorg på mailen. Jag är inte ute på några sexsidor men jag får alltså ändå. Tror mitt lösenord kanske har snappats upp på något vis för så här har det inte varit förut. 

• molly50
    Klara00 skrev 2023-02-13 14:13:21 följande:
    Sexmeddelanden

Min sambo får nästan dagligen sexmeddelanden i sin skräppost och via messenger. Han hävdar att han inte är inne på några sådana sidor. Någon som vet om dessa verkligen bara kommer eller är det han som ljuger? 

Dte här är sk spam.
    Det är något jag tror mer eller mindre alla får.
    Jag får också sådant trots att jag inte är inne på sådana sidor.
    Likaså min man. 
  • sextiotalist

Får sådant också. Kvinna, 60+ och aldrig på någon sexsida

• Avenia

Via messenger vet jag inte men jag får det i min skräppost i gmail nästan dagligen. Det är illa översatta mail av typen "jag söker sugen man som tar mig hårt ikväll". Och jag är kvinna, 40+ år. Aldrig ute på sexsidor.

• November Rain

Det hamnar i så fall i spamfiltret så ser inget sånt. Får man det på Messenger, så har man i så fall dåliga säkerhetsinställningar för sin mejl, som är kopplad till FB & Messenger.

Svar på tråden Sexmeddelanden