• Flygaren

Ägglossning?

Hej!
    Jag har en bebis här hemma men vill gärna ha ett syskon väldigt tätt.
    Jag slutade amma helt förra helgen. I tisdags morse så hade jag negativt på CB-Ägglossningstest men själva stickan visade en starkare testlinje än tidigare. Sen tog teststickorna slut och nya kom med posten först på onsdag eftermiddag, men då jag inte kan fortsätta att lägga en förmögenhet på ÄL-stickor så beställde jag Graviditetkollens egna, och när jag testade på onsdag eftermiddag var testlinjen fortfarande relativ stark men inte starkare eller lika stark som kontrollinjen. Igår och idag är testlinjen nästan helt blank. Tror ni att jag skulle kunna fått positivt under de 36 timmarna som jag var utan test? Jag har varit rejält sexsugen de senaste 4-5 dagarna och det brukar jag vara när jag hat ÄL, men det säger ju inte så jättemycket ändå.

• Svar på tråden Ägglossning?
  • Anonym (Ja)

Ja det låter som du kan ha haft det. alternativt att det var precis då när du tog testet på onsdagen. Inte alla som får exakt lika starkt som kontrollstrecket.

• Flygaren
    Anonym (Ja) skrev 2023-02-11 07:11:57 följande:

Ja det låter som du kan ha haft det. alternativt att det var precis då när du tog testet på onsdagen. Inte alla som får exakt lika starkt som kontrollstrecket.

För visst är det skillnad? 

• hemligmamma

På min tid köpte jag stickor från Danmark. Enkla men bra och billiga Max ett par hundra för säg 50 ägglossnings test och 50 graviditets 

Svar på tråden Ägglossning?