• Anonym (Fundersam)

Hjälp att tyda test

Skulle haft mens i söndags och den uteblev... började komma lite rosa/brunt efter toabesök på onsdagen så då tog jag ett gravtest, bifogar bild med hjälp att se om det är ett streck eller inte. Idag torsdag kommer det lite blod vid varje toabesök. 
    Nu till frågan...är det missfall på gång eller försenad mens?

• Svar på tråden Hjälp att tyda test
  • Anonym (Inget streck)
    Anonym (Fundersam) skrev 2023-02-09 21:53:06 följande:
    Hjälp att tyda test

Skulle haft mens i söndags och den uteblev... började komma lite rosa/brunt efter toabesök på onsdagen så då tog jag ett gravtest, bifogar bild med hjälp att se om det är ett streck eller inte. Idag torsdag kommer det lite blod vid varje toabesök. 
    Nu till frågan...är det missfall på gång eller försenad mens?

Skulle tro att det bara är att mensen är försenad. Jag kan ärligt talat inte öht se ens skuggan av ett streck, så. Hur gammal är du? Har du alltid haft jätteregelbunden mens innan, eller har den varit lite hoppig även tidigare?
  • xnfsm

Jag ser absolut streck på båda testerna. Det bruna kan vara supertidigt missfall men behlver inte vara det heller. 

• Anonym (Fundersam)

Idag började jag iaf blöda rejält o ut kom klumpar... brukar blöda rikligt vid mens också. Men den brukar alltid vara punktlig o komma dag 25 i cykeln. Jag brukar äta tranexamsyra för att minska mängden vid mens...därför jag nu blev funsersam om jag kan äta dom eller inte... tyckte mig se ett svaaagt streck men vet ju inte säkert. 

Svar på tråden Hjälp att tyda test