Min särbo vill hålla mig hemlig
Hej på er där ute,
Tänker att jag tar mitt lilla problem hur istället. Jag har känt henne i 10
år och vi började vad jag ansåg dejta förra året. Vi har haft det bra ihop när vi ses. Men hon vill inte säga att hon älskar mig eller att jag är hennes pojkvän ännu. Trots att vi nu är särbos.
Jag har varit kär i henne i 10 år och jag vill inget annat än spendera mitt liv med henne.
Har dock en känsla som säger att hon träffar andra?
min familj vet om henne och några få vänner till mig. Men hon är väldigt reserverad att vi inte ska skylta öppet att vi dejtar eller är tillsammans. för att det kan skapa problem för henne inom familjen.
Hon säger att hennes syskon och vänninor känner till mig. Men när jag föreslår att vi skà ses. så blir det genast stopp. Och nu känns det som om hon skäms för mig.
Jag är inte henne optimala kille då jag vet att hon hellre gillar 190+ killar tränade. Medan jag är 180. Lite smått rund, fast jag har gått ner över 40 kg för att bli attraktiv i hennes ögon.
Hon är vad man bäst skulle beskriva som Jasmin från Disneys Alladin. Otroligt vacker och söt. Och jag känner mig lyckligt lottad att hon är med mig.
Men sista tiden nu. Så får jag känslan av att hon försöker gömma mig. Att inte ses offentligt ute om det inte är kväll. Och att jag inte bara kan kompanichef hälsa på henne hur som helst, för att hennes familj kanske är där.
Snälla hjälp mig i mitt dilemma. älskar henne verkligen. Men skäms hon för mig?
/Orolig Pojkvän/Särbo/Ingen?