''Space Race'' mellan USA och Sovjetunionen
Ryssland var först med att skicka en satellit och människa till rymden. Hur anses det inte vinna rymdkapplöpningen? Ja, USA var först på månen men Ryssland deltog inte i loppet. Så därför var det ingen tävling för de försökte ej ta sig dit. Så Ryssland förlorade ingen tävling. Enligt min mening vann både Ryssland och USA men bara på olika sätt.
Jag tror att Ryssland hade annan hemlig teknologi som den kunde använda för att ta sig till månen och de gjorde den, men de ville inte visa det för världen. Så USA kom dit med känd teknologi som använder konventionella och inte okonventionella metoder för teknik.
Så varför slösa pengar och tid på att hitta nya sätt att improvisera gammal teknologi när du redan har teknik för att nå dit?
Teknologin jag pratar om som ryssarna har är Antigravity/UFO men det kan de naturligtvis inte visa detta för världen av många olika anledningar.
Ja, USA hade också den här antigravitations/ufo-teknologi de med men de investerade i en typ av specifik teknologier som också råka vara användbara i att hjälpte dem att komma till månen. Teknologin jag pratar om är kvantdatorer. vilket är anledningen till att USA är nummer ett inom media, musik, videoredigering, grafikkortskraft, chipprocessor och allt som har med internet att göra. vilket ryssarna fortfarande saknar mycket eftersom det är kostsamt och tar lång tid att fullända. Men de är väldigt utvecklade i många andra saker över USA.
nu när jag tänker på det lite mer. Jag tror att USA använde denna antigravitationsteknik gömd i den konventionella teknologi för att komma till månen vilket de inte kunde med vanlig teknologi . Och de har mycket mer pengar att göra det.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-02-01 07:22
och det är bra att förstöra modern teknik när du skickar en ny uppdaterad för att ersätta som du inte tror att dina motståndare har så att de inte kan få tag på dem.