Sambo vill att vi gör abort v10, helt förstörd.
Jag är helt förstörd, vet inte vad jag ska ta mig till.Jag och min sambo har försökt bli gravida i nästan ett år. Det har varit riktigt jobbigt att aldrig få det där plusset på stickan utan börjar blöda varje jävla månad. Gråtit floder och mått skit över detta.
Så i slutet av förra året plussade vi äntligen.
Vi har varit på inskrivning och alla besök är inbokade. Sett tickande hjärta.
Ultraljud kub v14 29/2.
Vi tjafsade igår och han droppa att han är orolig över vår ekonomi och att han inte har möjlighet att köpa den barnvagnen jag vill ha för ca 10 000 mm.
Jag har aldrig bett honom om det utan jag har planerat att köpa denna själv i april/maj så där är inga problem.
Jag har dessutom en försäljning jag ska genomföra i vår som ger mig 150000:- i sparbuffert.
Jag ser inte pengarna som något problem.
Han vill att vi ska fokusera på oss och lösa allt mellan oss och göra en abort.
Han vill inte va utan mig osv. Han känner sig inte redo för att skaffa ett till barn nu, han vill att vi ska fokusera på oss först.
Detta baserar han på sina ?tidigare erfarenheter?.
Han har barn sedan innan som han inte får träffa då hans ex är psyk och egoistisk.
Dem skaffade barn för att dem trodde det skulle lösa deras problem och han ångrade sig lika fort.
Skillnaden är att vi har aldrig skaffat barn för att lösa problem.
Visst vi bråkar men det gör alla par, och det har varit extrema situationer och mycket känslor iom barnens situation som ett vanligt förhållande kanske slipper behöver gå igenom.
Och jag är inte samma sjuka människa som hon, skulle aldrig utsätta mina barn för det hon gjort. Så att andvända sina erfarenheter från en sjuk människa känns fel och riktigt kränkande.
Jag vet inte hur jag skulle klara av en abort om dem inte tvingar mig på sjukhuset.
Har gjort en hemsk abort för flera år sedan, det var en av dem värsta smärtorna jag varit med om i mitt liv och tillslut gav dem mig morfinsprutor så jag däckade av utmattning.
Jag vet inte hur jag ska kunna fortsätta leva med mannen jag älskar mest av allt efter något sådant. Att låta mig må så skit och vi kämpar för att bli gravida till sen bli gravid efter all jävla ångest mm för att göra såhär.
Jag är helt förstörd.
Jag vet inte vad jag ska göra, jag vill inte leva mer.
Jag orkar inte.
Jag vet inte vad jag ska tänka/göra/säga.
Hjälp mig men snälla håll en god ton mot mig, jag är svag just nu.