• Anonym (1000)

Vems behov är viktigast att tillgodose i ett

förhållande?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vems behov är viktigast att tillgodose i ett
  • Anonym (123)

Hur tänkte du nu? 
    Ska du göra det till ett krig mellan könen? Vad tänker du om samkönade par då? 

Alla har givetvis lika rättighet att få leva ett bra liv, i samklang med den man valt att leva med. Hur det ser ut blir olika i olika relationer. 

Vad är det egentligen du vill ta upp? 

• EnAnonumius

Patetisk frågeställning, som syftar till att skapa "könskrig".
    Jag har inte röstat då alternativet "bådas" aldrig fans med.

Mannens och kvinnans behov är likvärdigt viktiga att tillgodose.. Och både mannen och kvinna skall leva i samklang i ett förhållande.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Annie)

Bådas givetvis? Eller ingens, hur man nu vill se det. Behoven ska ju vara rimliga och ett nej överväger givetvis alltid ett ja.

Är man i ett förhållande och upplever att ens behov inte blir uppfyllda så får man acceptera eller lämna och det gäller både man och kvinna. Man kan inte tvinga sin partner att göra något denna inte är bekväm med.

• Tukt

Olika personer har olika behov. Så det ska nog inte vara så svårt med att bådas behov får plats.
    Vad är det för behov du själv tillfredställer med den här frågan? Skolexperiment?

• Anonym (idioternas sammansvärjning)

Ännu en intressant Quiz!!!

• Ascendere

Jag ville rösta "kukens" men du hade visst glömt lägga in det alternativet

• Anonym (Skratt)
    Ascendere skrev 2023-01-26 10:04:39 följande:

Jag ville rösta "kukens" men du hade visst glömt lägga in det alternativet

Nej jag tror inte hen glömde det. Män tänker ju med kuken så det alternativet är redan täckt.
  • Anonym (1000)
    Anonym (Skratt) skrev 2023-01-26 10:06:48 följande:
    Nej jag tror inte hen glömde det. Män tänker ju med kuken så det alternativet är redan täckt.
    Exakt. Enda behovet som män har, och vill få tillgodosett.
Svar på tråden Vems behov är viktigast att tillgodose i ett