Är kvinna
X-maken lämnade jag för att han bara jobbade hela tiden och jag och barnen låg längst ned på hans prioriteringslista. Jag fick sköta all markservice även trädgård och bilar. Alla ursäktade honom hela tiden med att han jobbar ju...
Han förstod aldrig varför jag gnällde på honom för han var ju nöjd och han gnällde ju aldrig på mig.
Särbon lämnas pga att vi bara är mat- och sovkompisar. Vi gör sällan något och vi har inte ens sex. Han har tappat sexlusten och saknar inte sex och finner ingen anledning att göra något åt det och jag kan inte tänka mig att leva resten av livet utan sex. Hade varit skillnad om man levt tillsammans i 20 år och sexlusten dör, men efter bara några månader och jag har frågat och försökt förstå och har ändå väntat i ytterligare 2 år, men nu är det nog.
X-maken blev helt förvånad. Ingen annan i omgivningen blev det, men han var inte alls beredd på att jag kunde lämna någon så perfekt som honom. Han är fortfarande skitarg 4 år senare och med ny sambo sedan drygt 3 år... De hatar mig och tål inte se mig någon av dem...
Är osäker på om polletten har trillat ned på särbon att jag inte är intresserad av att ligga sked med honom mera. Inget sex=inget förhållande= inget ligga sked.