• Anonym (Mjölkarn.D)

Tänder på bröstmjölk

är det konstigt?  det känns så tabu eftersom de ä ju till för barnet ..   men jag  inte vara ensam om att tycka att det är vackert och sexigt att se brösten växa sig ibland dubbelt så stora och att det kommer mjölk ur dom ??

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tänder på bröstmjölk
  • Anonym (Jodå!)

Började med mitt första barns mamma som fick ganska elak mjölkstockning. 
    Hjälpte henne med varma duschar vilket ledde till att jag hjälpte henne att tömma brösten. Ledde snart till sex .... Har inga behov av att amma eller smaka, bara smeka och tömma.
    Likadant med mamma nr 2 - jösses vad brösten växte och hon hade riktigt stora och styva knoppar. 
    Kör man en UV-scan i sovrummet idag så får man säkert utslag på både väggar och tak.
    Läckert!

• Anonym (Mjölkarn.D)

Anonym (Jodå!) skrev 2023-01-24 20:44:23 följande:

Började med mitt första barns mamma som fick ganska elak mjölkstockning. 
    Hjälpte henne med varma duschar vilket ledde till att jag hjälpte henne att tömma brösten. Ledde snart till sex .... Har inga behov av att amma eller smaka, bara smeka och tömma.
    Likadant med mamma nr 2 - jösses vad brösten växte och hon hade riktigt stora och styva knoppar. 
    Kör man en UV-scan i sovrummet idag så får man säkert utslag på både väggar och tak.
    Läckert!

Låter härligt Skäms  
  • Anonym (W)

Måste erkänna att jag tänkt tanken sedan vi fick barn, men det skulle jag inte våga säga till frugan

Svar på tråden Tänder på bröstmjölk