• Anonym (Wizard)

Skriver du först på dejtsidor?

Drömmer
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skriver du först på dejtsidor?
  • Anonym (Snygg tjej)

Jag är i en fast relation nu.

Jag är en snygg tjej och fick massor av mejl när jag var på dejtingsidor. 

Däremot har jag mina egna krav och preferenser som jag inte ville avslöja i min presentation. Därför letade jag fram sådana killar själv och skrev till dem. De blev alltid glatt överraskade och svarade direkt. 

Det var trevligt för mig, jag kände att de blev enormt glada och överraskade, är nog ingen i min liga som hade gjort så förut, och de höll stenhårt i vår kontakt. 

• Anonym (Wizard)
    Anonym (Snygg tjej) skrev 2023-01-24 10:50:46 följande:

Däremot har jag mina egna krav och preferenser som jag inte ville avslöja i min presentation. Därför letade jag fram sådana killar själv och skrev till dem. De blev alltid glatt överraskade och svarade direkt. 

Så är det. Man blir både glad och överraskad. För det är inte varje dag sånt händer.
  • Anonym (Wizard)

Läst att de flesta förhållanden som håller är där kvinnan tog initiativet.
    Såg samma i en artikel om nätdejting, tror det var på Happypancake. När kvinnorna skrev först, så ledde det vidare till nåt seriöst.

• Anonym (aaa)

När jag nätdejtade så skrev jag själv om jag upptäckte någon jag blev intresserad av, men jag fick också mail. Det jag insåg efter ett tag var att de män jag skrev först till, sällan ledde någonvart, medan de som skrev till mig först, var mer ivriga på att få till en dejt. 

Min analys var delvis att män kanske gillar att "jaga"? Jag är varken ful, tjock eller konstig utan kunde säkert tilltala olika typer av män, men så blev det för mig. 

• Anonym (Wizard)
    Anonym (aaa) skrev 2023-01-24 11:07:45 följande:

När jag nätdejtade så skrev jag själv om jag upptäckte någon jag blev intresserad av, men jag fick också mail. Det jag insåg efter ett tag var att de män jag skrev först till, sällan ledde någonvart, medan de som skrev till mig först, var mer ivriga på att få till en dejt. 

Min analys var delvis att män kanske gillar att "jaga"? Jag är varken ful, tjock eller konstig utan kunde säkert tilltala olika typer av män, men så blev det för mig. 

Det var som tusan. Kanske inte alltid som det är bäst om kvinnan tar initiativet då.
    Vissa män gillar att jaga. Andra har tröttnat på det. Och skulle hellre vilja bli jagade.
  • Anonym (Rättfram)

Nä, man börjar alltid med att skicka en dick pick innan man skriver, det är sen gammalt.

• Anonym (Alltså)
    Anonym (Rättfram) skrev 2023-01-24 17:37:02 följande:

Nä, man börjar alltid med att skicka en dick pick innan man skriver, det är sen gammalt.

🤣🤣🤣
  • Anonym (Kaffedraken)

Tidigare skrev jag till dom kvinnor jag tyckte var intressanta.

Nu har jag slutat med det, kvinnor här har berättat att om en kvinna är intresserad tar hon initiativ.

• Anonym (Wtf-draken)
    Anonym (Wizard) skrev 2023-01-24 17:35:47 följande:
    Det var som tusan. Kanske inte alltid som det är bäst om kvinnan tar initiativet då.
    Vissa män gillar att jaga. Andra har tröttnat på det. Och skulle hellre vilja bli jagade.
    Ja, det var som tusan. Folk är olika. Vem kunde ha anat?
  • Anonym (Wizard)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2023-01-24 21:45:20 följande:

Tidigare skrev jag till dom kvinnor jag tyckte var intressanta.

Nu har jag slutat med det, kvinnor här har berättat att om en kvinna är intresserad tar hon initiativ.

Har också sett det. Jag har sett kvinnor säga att de var intresserade, men de vågade inte skriva. En del är för blyga.
    Så man vet inte vad man ska tro.
  • Anonym (Hitta annat forum)

För du dialog med dig sj igen Kaffedraken under olika nick, sök hjälp via psykiatrin för din schizofreni asperger med tanke på ditt evighetslånga ältande spam månad ut efter månad in. 

Svar på tråden Skriver du först på dejtsidor?