Tips på jobb
finns det nått jobb som är hyfsat lungr där man börjar 9-10 eller senare och slutar hyfsat tidigt.
Hur är grundskolelärare?
finns det nått jobb som är hyfsat lungr där man börjar 9-10 eller senare och slutar hyfsat tidigt.
Hur är grundskolelärare?
Grundskolelärare som jag känner börjar runt 6-7. Det ska ju förberedas mycket inför dagen. Dessutom inte lugnt jobb alls, snarare massa stress, stora klasser, barn som behöver extra stöd, skitungar som inte kan bete sig osv.
Vill du ha ett lugnt jobb undvik skola och vård.
Lokalvårdare skulle kanske passa men de börjar nog inte så sent.
Hur är grundskolelärare?
ämneslärare i estetik, deltid med bara ett ämne. Eller kanske syslöjdslärare, bara ett ämne deltid.
Grundskolelärare som jag känner börjar runt 6-7. Det ska ju förberedas mycket inför dagen. Dessutom inte lugnt jobb alls, snarare massa stress, stora klasser, barn som behöver extra stöd, skitungar som inte kan bete sig osv.
Vill du ha ett lugnt jobb undvik skola och vård.
Lokalvårdare skulle kanske passa men de börjar nog inte så sent.
Jag är lärare på låg och mellanstadiet och det är INTE ett jobb för dig om du är ute efter ett ?slappt? jobb med sen starttid och tidig hemgång. Jag arbetar från senast 7.45 till16.30- 17 två dagar sen mellan 14-15 tre dagar plus 10 timmar ?förtroendetid? som jag kan göra hemma. Arbetar alltså 45 h/ v minst. och det inte ett arbete där man kan ta de lugnt, fullt fokus och alltid massor att göra..