-
-
Svar på tråden Ska bli skönt att få gå på akassa
-
Det är gött att gå hemma och lata sig ett tag. Men i längden kan de bli jobbigt för många. Det känns bra att få göra något nyttigt och inte bara dra hemma. Man måste inte jobba heltid om man inte vill.
-
Jag håller med dig. Jag blir otroligt omotiverad av att arbeta när jag ser alla som hänger i centrum , helt bekymmerslösa verkar de vara, när jag stressar ut för att göra lite snabba ärenden på lunchen.
-
Det är skattebetalarna som betalat allt de har i kassarna.TvillingmammaVästgöte skrev 2023-01-20 08:23:00 följande:
Jag håller med dig. Jag blir otroligt omotiverad av att arbeta när jag ser alla som hänger i centrum , helt bekymmerslösa verkar de vara, när jag stressar ut för att göra lite snabba ärenden på lunchen.
-
Något ska man väl få tillbaka. Whisky kostar en del.Kockobello skrev 2023-01-20 08:28:29 följande:Det är skattebetalarna som betalat allt de har i kassarna.
-
De flesta som hänger i vårt centrum är inte alkholister utan invandrare. Mammor med en massabarn, unga killar som borde ha något vettigare för sig. De flockas runt försäkringskassan också.