Yngre kille
Hej!
Jag är en kvinna som tänder oerhört mycket på yngre män, mellan 18-25 år. Skulle vilja ha tips om hur jag man få tag på en ung älskare?
Hej!
Jag är en kvinna som tänder oerhört mycket på yngre män, mellan 18-25 år. Skulle vilja ha tips om hur jag man få tag på en ung älskare?
Inte svårt. Bli medlem på tex BC så finns de;):)
lycka till
Enklast är nog på nätet. Ser många kvinnor som söker mycket yngre.
Lycka till
Hej!
Trist attityd. Så länge alla inblandade är med på leken på lika villkor, har laglig ålder, ta egna beslut, inte i beroendeställning och njuter av det så ser jag inga problem med det.
Jag själv har några unga älskare där någon t.o.m. är något år yngre än mina egna barn. Underbara härliga killar som kan spruta och ladda om på nolltid. Sex är upp till var och en så länge man inte bryter några lagar och ingen blir sårad.
Om du inte håller med och bara vill sprida elakheter så gör det i egen tråd.
Hej!
Tack för försvaret CleoX. Jag skulle aldrig ge mig på någon som inte vill det helhjärtat själv eller som visar ett tydligt intresse. Och vuxen naturligtvis. Det låter helt underbart det du beskriver. Hur har du fått tag på dem om jag får fråga?
Jag är 49, bryr mig om mitt utseende och tränar
Jag är 49, bryr mig om mitt utseende och tränar
Enklast är nog på nätet. Ser många kvinnor som söker mycket yngre.
Lycka till
Sv. Linnviktoria45: Tack för ditt fina svar. Jag är ganska kritisk till kontaktforum på nätet och känner att det är lite väl osäkert, och jjag har aldrig letat älskare på det sättet. Jag, precis som du, gillar att träna och hålla mig i form och jag ser sannolikt betydligt yngre ut än vad jag är. Jag gillar att framhäva min kvinnlighet och är stolt över min kropp och klär mig därefter, så jag blir ofta uppvaktad och uppraggad av både mogna män och unga killar vilket är smickrande. Manliga jobbkollegor och t.o.m. några mina barns killkompisar har öppet och skamlöst uppvaktat mig. Detta har gjort att jag kunnat välja ut de killarna jag vill ha.
sedan en tid tillbaka har jag en fast älskare och ibland bjuder jag in en eller två av hans vänner om jag är sugen på lite vildare bus.
Mitt råd till dig är att vara stolt och leva ut din charm och kvinnlighet så kommer killarna att stå på led för att uppvakta dig. Det är förstås lite beroende på vilka kontaktytor man har. Jag skulle dock akta mig från att köpa grisen i säcken på nätet.
DU får gärna skicka PM till mig om du önskar så behöver vi inte torgföra konversationen här.