Rusta oseriösa sms!
Gick in på Rusta idag.Köpte ingenting. Efter 2 h kom ett sms, välkommen till Club Rusta, vad roligt att du vill vara medlem, typ. Hur i helsikke kunde de märka att jag var där??
Gick in på Rusta idag.Köpte ingenting. Efter 2 h kom ett sms, välkommen till Club Rusta, vad roligt att du vill vara medlem, typ. Hur i helsikke kunde de märka att jag var där??
Det var märkligt. Det är inte så det går till. Du måste aktivt ge ditt nummer till kassapersonalen, för att få ett sånt SMS. Jag har ingen förklaring och har aldrig hört talas om detta. Rusta tvingar inte människor att gå med i ?Klubben?.
Det är en tillfällighet att du just var på rusta. Detta är antingen ett klassiskt bedrägeri, tycker jag känner igen det med bedra som använder sig av info om rusta. Är det en länk med i ditt sms - klicka INTE på den. Du kan ringa rustas kundtjänst och be dem söka på ditt nummer, då kommer du se att de inte har ditt nummer.
alternativet men som jag tånker inte är så troligt, är att någon uppgett ett nummer när de tecknade medlemskap och att det är ditt. De kanske bara sa några siffror för att slippa reklam.