• Anonym (Kukfråga nr 1 001 467)

Är det oattraktivt med en slak kuk?

Män som har problem med potensen, svårt att bli riktigt hård, är det oattraktivt och osexigt?

Och åt andra hållet - är det attraktivt och sexigt om mannen är potent och lätt får och behåller ståndet. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är det oattraktivt med en slak kuk?
  • Anonym (kåtaLisa)

Hårdheten är viktigare än storleken för mig. Men visst, läckrast av allt är en stor OCH hård. Tyvärr relativt ovanligt, men när jag har lyckan att få uppleva det så blir jag väldigt upphetsad.

Blev sugen nu och det är ju fredag.....

• Anonym (---)

Alltså, ska man ha sex är det ju något lättare om den är hård. 

• Anonym (Konstig fråga)

Det är inte som att en man som har problem med potensen per automatik blir osexig. Det är liksom inte sånt alls som avgör sexighet för min del. 
    Tycker frågan är konstig.

• Anonym (Öh)

Konstig fråga...
    antingen finner jag mannen attraktiv eller inte, ska vi sen ha sex och han inte får stånd så är det klart att kåtheten påverkas när samlag inte kan utföras. 

skulle nog finna det oattraktiv i längden om han inte söker hjälp gör problemet. En gång är ingen gång, men om det sker hela tiden så hade jag antagit att det är fel på hans attraktion till mig eller att han har medicinskt problem som han är för feg för att söka hjälp för.

• Anonym (Lajla S)
    Anonym (kåtaLisa) skrev 2023-01-13 13:07:01 följande:

Hårdheten är viktigare än storleken för mig. Men visst, läckrast av allt är en stor OCH hård. Tyvärr relativt ovanligt, men när jag har lyckan att få uppleva det så blir jag väldigt upphetsad.

Blev sugen nu och det är ju fredag.....

Hållr med.  Ett + är dock att den år grov, ådrig och med stort ollon.
  • Anonym (???)

Vet inte, saknar den erfarenheten. Ser nog mest till helheten än till mannens styvnad om det är nån jag gillar. 

Ja, det är attraherande om mannen är potent, lätt får stånd och bibehåller ståndet. 

Svar på tråden Är det oattraktivt med en slak kuk?